تازه های سایت

کد مطلب: 45642
14. فروردين 1400 - 8:28
مدیر شبکه بهداشت و درمان نهاوند تأکید کرد
لزوم پرهیز از دورهمی‌های خانوادگی و ترددهای غیر ضرور در نهاوند
مدیر شبکه بهداشت و درمان نهاوند با اشاره به وضعیت قرمز نهاوند گفت: شهروندان ماسک را به عنوان اصلی‌ترین عامل پیشگیری از انتقال ویروس جدی بگیرند و دورهمی‌های خانوادگی و ترددهای غیر ضروری را کنار بگذارند.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، دکتر سیامک دانشور بیان کرد: با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و اجرای محدودیت‌های هوشمند مشاغل می‌توانیم روزهای سخت شیوع کرونا در نهاوند را همه با هم پشت سر نهاده و به شرایط عادی بازگردیم.

وی عنوان کرد: دورهمی‌های خانوادگی، دید و بازدیدهای ایام نوروز و شرکت در مراسم‌های عروسی و عزا جزء عوامل اصلی قرمز شدن وضعیت شیوع کرونا در هر شهرستان است که با وجود تذکرات جدی متاسفانه در روزها و هفته‌های اخیر در نهاوند در سطح وسیع و بی حد و حصر شاهد آن بودیم.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان نهاوند افزود: آنچه ضرورت دارد برگشت وضعیت قرمز شهرستان به شرایط عادی است که جزء با خواست و همکاری عموم میسر نخواهد شد.

وی با اشاره به وضعیت قرمز نهاوند گفت: از شهروندان عزیز درخواست می‌شود ماسک را به عنوان اصلی‌ترین عامل پیشگیری از انتقال ویروس جدی بگیرند و مهمانی، دورهمی های خانوادگی و ترددهای غیر ضروری را کنار بگذارند.

دانشور افزود: با توجه به شیوع بیماری در بسیاری از نقاط روستایی و وجود شرایط بحرانی در تعدادی از روستاهای شهرستان ضرورت دارد تردد بین  شهر و روستا به حداقل ممکن برسد.

وی بیان کرد: با توجه به طرح جامع محدودیت‌های هوشمند مشاغل، شهروندان عزیز به اجرای آن احترام بگذارند و برای تعطیلی تمام گروه های شغلی ۲ و ۳ و ۴ تا زمان عادی شدن شرایط با احساس مسئولیت کامل در مقابل سلامت مردم، همکاری کنند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان نهاوند تاکید کرد: در شرایط اپیدمی کنونی، بیمارستان‌های شهرستان با تمام ظرفیت و تجهیزات فنی و پزشکی آماده ارائه خدمات پزشکی به تمام بیماران احتمالی است و از این بابت در سخت ترین شرایط نیز هیچگونه کمبودی وجود نخواهد داشت.

وی عنوان کرد: امیدوارم با همدلی و همکاری و همت تمام شهروندان عزیز و با توکل به خداوند متعال بار دیگر شرایط و روزهای سخت اپیدمی کرونا را پشت سر بگذاریم و به زودی به شرایط عادی برگردیم.

انتهای پیام/

دیدگاه شما