تازه های سایت

کد مطلب: 45537
29. اسفند 1399 - 8:13
رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان نهاوند گفت: این مسئله یکی از اولویت‌های مورد نظر به منظور تبلیغ و ترویج فرهنگ غنی وقف و رفع محرومیت‌زدایی در جامعه است.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان نهاوند گفت: همزمان با اعیاد شعبانیه و آغاز سال نو دو قطعه زمین در شهرستان نهاوند با همت خیران وقف شد.

وی افزود: یک قطعه زمین به مساحت ۲۰۰ مترمربع در نهاوند برای ساخت خانه عالم به ارزش ۱ میلیارد ریال وقف شده است.

حجت الاسلام ادامه داد: یک قطعه زمین دیگر  به مساحت ۴۴۰ متر برای ساخت حسینیه به ارزش ۴ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال  با همت خیران اهدا شده است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه نهاوند بر لزوم وقف بر اساس نیازهای روز جامعه تاکید کرد و افزود: این مسئله یکی از اولویت‌های مورد نظر به منظور تبلیغ و ترویج فرهنگ غنی وقف به منظور محرومیت‌زدایی در جامعه است.

وی وقف در حوزه ازدواج جوانان، تحصیل، اشتغال، تربیت طلاب و درمان بیماران را نیاز امروز جامعه دانست و گفت: واقفان خیراندیش می‎توانند وقف‌های خود را به این موضوعات سوق دهند تا از مشکلات جامعه بکاهند.

گفتنی است، در شهرستان نهاوند ۲۳ بقعه وجود دارد که مهمترین آنها امامزاده محمد و علی(ع)، امامزاده ابراهیم(ع) و امامزاده مهدی(ع) است که به عنوان مراکز فرهنگی فعالیت‌های مختلفی در آنها انجام می‌شود.

دیدگاه شما