تازه های سایت

کد مطلب: 45484
25. اسفند 1399 - 7:41
در آستانه عید نوروز، مراکز خرید و بازار نهاوند حال و هوایی عیدانه دارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی گرو، در آستانه سال نو خریدهای نوروزی به اوج خود رسیده است و شهروندان نهاوندی از فرصت باقیمانده تا سال ۱۴۰۰ برای انجام خریدهای مختلف استفاده می‌کنند.

مانند سال‌های قبل خیابان قیصریه که امسال به پیاده راه تبدیل‌شده مرکز خرید نهاوند است و شهروندان از مناطق شهری و روستایی برای خری به این منطقه می‌روند.

خیابان قیصریه به‌نوعی نوستالژی خاطره‌ها برای شهروندان است و دست‌فروشان نیز در این محل بساط خود را پهن کرده‌اند و ترقه فروشان نیز مطابق همه‌ساله مشغول کاسبی هستند.

بیشتر از همه بازار خرید لباس، گوشت، انواع آجیل و تنقلات، میوه، تره‌بار، ماهی قرمز و سبزه و تزئینات منزل داغ است و مغازه‌داران نیز برای فروش محصولات خود تخفیف‌های مختلفی در نظر گرفته‌اند.

هرچند بازار خریدها داغ است ولی برخی فروشندگان و شهروندان الزام استفاده از ماسک را رعایت نمی‌کنند تا به‌نوعی بازار کرونا نیز داغ باشد.

باوجود شرایط کرونا ولی بازهم بازار نهاوند شلوغ است و در روزهای منتهی به سال نو نیز شلوغ‌تر می‌شود و در خیابان قیصریه جایی برای سوزن انداختن نخواهد بود.

این روزها هرچه که هست علاوه برگرانی اجناس و وضعیت کرونایی ولی می‌طلبد مسئولان بر بازار نظارت بیشتری داشته باشند و شهروندان نیز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و استفاده از ماسک خریدهای خود را تکمیل کنند.

دیدگاه شما