تازه های سایت

کد مطلب: 45460
23. اسفند 1399 - 8:01
دبیر ستاد انتخابات استانداری همدان گفت: در سه روز نخست ثبت نام داوطلبان ، ۱۱۸ داوطلب شورای شهر در این استان نام نویسی کردند.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، ابوالقاسم الماسی اظهار داشت: نام نویسی داوطلبان شورای اسلامی شهر همزمان با سراسر کشور از روز ۲۰ اسفند در این استان آغاز شده و تا۲۶ اسفند ماه ادامه دارد.

مدیرکل دفتر سیاسی و انتخابات استانداری همدان با بیان اینکه تاکنون ۱۱۸ داوطلب برای حضور در انتخابات شورای شهر این استان ثبت نام کردند، افزود: ۳۷ نفر در روز نخست، ۵۱ نفر در روز دوم و  ۳۰ داوطلب نیز در روز سوم ثبت نام کردند.

الماسی اضافه کرد: تاکنون ۴۰ داوطلب در شهرستان همدان، ۲۷ نفر در ملایر، ۱۴ نفر در اسدآباد، ۱۰ نامزد در نهاوند، ۱۰ داوطلب در بهار، چهار نفر در رزن، چهار نفر در شهرستان درگزین، چهار نفر در کبودراهنگ و سه نامزد نیز در تویسرکان برای شرکت در ششمین دوره انتخابات شوارهای اسامی شهرها ثبت نام کرده اند.

وی بیان کرد: از ۱۱۸ داوطلب عضویت در شورای اسلامی شهر در این استان، ۱۱ نفر زن و ۱۰۷ نفر مرد هستند.

دبیر ستاد انتخابات استانداری همدان اظهار داشت: ۳۵ درصد از داوطلبان به صورت غیرحضوری و مابقی حضوری و با مراجعه به فرمانداری ها ثبت نام کردند با این وجود از داوطلبان درخواست می شود از روش های غیرحضوری برای ثبت نام استفاده کنند.

الماسی با بیان اینکه داوطلبان کار ثبت نام خود را به روزهای آخر موکول نکنند، ادامه داد: تنها در صورت همراه داشتن تمامی مدارک هنگام مراجعه حضوری و الصاق همه مدارک در پرسشنامه داوطلبی در مراجعه غیرحضوری و از طریق نرم افزار، ثبت نام داوطلب تکمیل و تایید می شود.

وی بیان کرد: برخی از داوطلبان مدارک کافی و لازم برای ثبت نام را هنگام مراجعه حضوری یا از طریق غیرحضوری ارائه نکرده بنابراین به علت نقص مدارک سامانه ثبت نام آنها را تایید نمی کند.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری، ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس یازدهم شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، بیست و هشتم خرداد ۱۴۰۰ برگزار می‌شود./ایرنا

دیدگاه شما