تازه های سایت

کد مطلب: 45383
16. اسفند 1399 - 7:50
مسئول اکران جشنواره فیلم عمار در نهاوند گفت: مجموعه جشنواره عمار به منظور بهره‌مندی مردم در شهرها و مناطقی که سینما ندارد بخشی را با عنوان «سینما مردم» راه‌اندازی کرده که می‌تواند جای خالی سینما را در نهاوند پر کند.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، اکرم حیدری در حاشیه اکران فیلم «دیدن این فیلم جرم است» در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: این فیلم از جمله فیلمهای خوب و ارزشی پر مخاطب است که در نهاوند همزمان با تهران و مراکز استانها به نمایش در آمده است.

وی با بیان اینکه استقبال مردم از این فیلم خوب بوده است افزود: با توجه به استقبال خوب مردم از پخش این فیلم، تا کنون سه مرحله در محل کانون بسیج با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و استفاده از ظرفیت یک سوم سالن به نمایش درآمده است.

رابط جشنواره فیلم عمار در نهاوند گفت: مجموعه جشنواره عمار به منظور بهره‌مندی مردم در شهرها و مناطقی که سینما ندارد بخشی را با عنوان «سینما مردم» راه‌اندازی کرده که می‌تواند جای خالی سینما را در نهاوند پر کند.

وی با بیان اینکه مرکزیت «سینما مردم» در کانون بسیج قرار دارد افزود: البته با وجود اینکه مرکز سینما مردم در کانون بسیج قرار دارد اما با درخواست مردم روستاها در مساجد و پایگاه‌های مقاومت روستایی نیز فیلم‌های مد نظر را اکران می‌کند.

حیدری به اشاره به اینکه اکران فیلم در هر هفته یک بار انجام می‌شود گفت: هفته گذشته مستند داستانی بسیار جذاب "دیوانگی" با جمعی از خانواده‌ها، مشاوران تحصیلی و دانش آموزان در سینما مردم اکران شد.

وی افزود: این مستند، داستان دارنده رتبه دوم کنکور سراسری است که در حال تحصیل در دانشگاه شریف است  که موضوع آن میتواند به دانش آموزان و خانواده‌ها و همچنین مشاوران مدارس در امر کنکور کمک شایان توجهی داشته باشد.

رابط جشنواره فیلم عمار در نهاوند گفت: با توجه به این مساله طی هماهنگی‌هایی که با آموزش و پرورش به عمل آمده، قرار است این فیلم به صورت آنلاین برای مشاوران پخش شود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما