تازه های سایت

کد مطلب: 45310
10. اسفند 1399 - 9:28
فرماندار نهاوند گفت: بانکهای شهرستان نسبت به سرعت بخشیدن در پرداخت تسهیلات تبصره ۱۶ قانون (اعتبار ویژه دستگاه‌های حمایتی) اهتمام جدی داشته باشند.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، مراد ناصری در ششمین جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری و ستاد تسهیل طرح های اشتغالزا که با حضور بانکهای عامل و سایر مدیران دستگاه های ذیربط برگزار شد ، اظهار داشت: تعهدی که سهم آمار اشتغال شهرستان نهاوند در سامانه رصد داشته ایم بیش از ۹۵ درصد محقق شده است.

ناصری در ادامه گفت: پرداخت اعتبارات تبصره ۱۶ قانون (اعتبار ویژه دستگاه‌های حمایتی) نیاز به پیگیری مدیران کمیته امداد و بهزیستی با بانکهای عامل دارد. تا اعتبار باقی مانده تخصیص یافته را با توجه به پایان سال به متقاضیان پرداخت کنند.

فرماندار نهاوند تاکید کرد: بانکها در این رابطه اهتمام ویژه ای داشته باشند، نباید اجازه بدهیم حق و حقوق مردم به ویژه مددجویان شهرستان در این رابطه نادیده گرفته شود. زیرا حمایت‌های مالی برای اشتغال و توانمندی مددجویان ضروری است.

گفتنی است: بیش از این ناصری اعلام کرده بود که تبصره ماده۱۶ به تنهایی یک دستور جلسه و خط قرمز و از اولویت های وی در حوزه اشتغال شهرستان است.

برخی بانک های عامل سهمی از این ۷میلیارد را از طریق ارائه تسهیلات به متقاضیان جذب کرده و مقرر شد تا پایان هفته تکلیف باقی این تسهیلات روشن شود.

دیدگاه شما