تازه های سایت

کد مطلب: 45303
10. اسفند 1399 - 9:16
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: آمار روزانه مرگ و میر ناشی از بیماری کووید ۱۹ در استان برای پنجمین بار در سه ماه گذشته به صفر رسید به نحوی که در ۲۴ ساعت گذشته هیچ مورد فوتی بر اثر ویروس کرونا گزارش و ثبت نشده است.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، محمد طاهری در جمع خبرنگاران افزود: شمار متوفیان کرونا در این استان از ابتدای اپیدمی کرونا تاکنون یک هزار و ۵۲۲ نفر است.

وی افزود: همچنین با شناسایی ۶ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته، مجموع موارد مثبت بستری از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون در استان به ۱۰ هزار و ۴۵۳ نفر رسید.

وی اظهار داشت: تعداد مراجعان سرپایی به اورژانس بیمارستان‌های استان همدان با علائم تنفسی مشکوک به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته ۲۵۹ مورد بود که از این تعداد ۳۰ نفر در بخش عادی بستری شدند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی همدان اضافه کرد: همچنین در حال حاضر ۱۷ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در بخش آی.سی.یو مراکز درمانی این استان بستری هستند و وضعیت جسمی  ۲۷ بیمار وخیم گزارش شده است.

دکتر طاهری درباره آخرین وضعیت بیماران کرونایی در شهرستان‌های استان همدان نیز گفت: شمار بیماران کرونایی بستری(از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون) در بیمارستان‌های اسدآباد ۳۷۹، بهار ۶۱۲، تویسرکان ۶۶۶، رزن ۴۵۴، درگزین ۱۹۷، فامنین ۱۸۳ و کبودراهنگ ۶۶۶ نفر است.

وی افزود: همچنین یک هزار و ۹۱۸ نفر در ملایر، یک هزار و ۱۵۲ نفر در نهاوند و سه هزار و ۹۴۹ نفر نیز در شهرستان همدان به این ویروس مبتلا و بستری شده اند.

دیدگاه شما