تازه های سایت

کد مطلب: 45279
8. اسفند 1399 - 3:24
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: با فوت چهار نفر دیگر از مبتلایان قطعی کووید ۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته، شمار متوفیان کرونا در این استان به یک هزار و ۵۱۹ نفر رسید.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، محمد طاهری گفت: همچنین با شناسایی ۱۰ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته، مجموع موارد مثبت بستری از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون در استان به ۱۰ هزار و ۴۳۱ نفر افزایش رسیده است.

وی اظهار داشت: تعداد مراجعان سرپایی به اورژانس بیمارستان‌های استان همدان با علائم تنفسی مشکوک به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته ۲۵۵ مورد بود که از این تعداد ۴۵ نفر در بخش عادی بستری شدند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی همدان اضافه کرد: همچنین در حال حاضر ۱۸ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در بخش آی.سی.یو مراکز درمانی این استان بستری هستند و وضعیت جسمی  ۲۸ بیمار وخیم گزارش شده است.

دکتر طاهری درباره آخرین وضعیت بیماران کرونایی در شهرستان‌های استان همدان نیز گفت: شمار بیماران کرونایی بستری(از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون) در بیمارستان‌های اسدآباد ۳۷۸ ، بهار ۶۱۱، تویسرکان ۶۶۴، رزن ۴۵۰، درگزین ۱۹۷، فامنین ۱۸۳ و کبودراهنگ ۶۶۴ نفر بوده است.

طاهری افزود: همچنین یک هزار و ۹۱۷ نفر در ملایر، یک هزار و ۱۵۱ نفر در نهاوند و سه هزار و ۹۳۹ نفر نیز در شهرستان همدان به این ویروس مبتلا و بستری شده اند.

 رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان در جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا گفت: هم اینک شهرستان تویسرکان در وضعیت نارنجی سه شهرستان اسدآباد، فامنین و کبودراهنگ در وضعیت آبی و ۶ شهرستان دیگر استان همدان در وضعیت زرد کرونایی هستند.

«رشید حیدری مقدم» افزود: بررسی وضعیت طغیان های صورت گرفته موید این است که ۶۵.۴ درصد مبتلایان به این ویروس به علت شرکت در اجتماعات، ۳۱ درصد تماس درون خانگی و چهار درصد رعایت نکردن فاصله گذاری اجتماعی در محیط کاری است.

دیدگاه شما