تازه های سایت

کد مطلب: 45237
5. اسفند 1399 - 8:24
فرمانده قرارگاه منطقه‌ای نجف اشرف بیان داشت: ملت ایران با همه وجود ایستاده است و با توکل به خدای متعال در هیچ صحنه ای در مقابل دشمن تسلیم نشده اند چون به روحیه خودباوری رسیده است.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، سردار محمد نظر عظیمی فرمانده قرارگاه منطقه‌ای نجف اشرف در مراسم‌ گرامیداشت  شهید سعید قهاری سعید در مصلی نهاوند گفت: شهید قهاری در همه صحنه ها حاضر بود و فرمانده ای مومن، مدیر با تقوا و شجاع بود.

وی اظهار داشت: حقیقتا همه ما مدیون شهدا هستیم و شهید قهاری و شهدای ما همگی تربیت یافتگان انقلاب اسلامی و مکتب امام راحل هستند.

سردار عظیمی افزود: رزمندگان گرانقدر ما باعث عزت و سربلندی امروز کشور هستند و کشور امروز در مقابل ابر قدرت ها ایستاده است.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای نجف اشرف عنوان کرد:   باید به شهدا افتخار کنیم چون هرچه داریم از ایثار شهدا به دست آورده ایم.

وی ادامه داد: مردم ایران اسلامی بیش از ۴۰ سال است در مقابل همه توطئه ها در عرصه های مختلف ایستادگی کرده و در اوج اقتدار قرار دارد.

سردار عظیمی در بخش دیگری از سخنانش به ایثار مردم کشور در روزهای کرونایی اشاره کرد و گفت: گروه های جهادی در بحران کرونا خوش درخشیدند و در کنار کادر درمان جانفشانی کردند و با وجود تحریم ها عملکرد درخشانی داشتند.

وی افزود: در بحران کرونا مدیریت خوبی انجام شد و در همان روزهای ابتدایی با خودباوری و توانمندی که در کشور وجود داشت کمبودها در اقلام و لوازم بهداشتی به سرعت جبران شد.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای نجف اشرف بیان داشت: مردم ایران اسلامی به یک خودباوری و ایستادگی رسیده اند و از امریکا نمی ترسند و در عرصه های مختلف دشمن را ناامید کردند.

وی ادامه داد: آمریکایی ها با تشکیل داعش همه امکانات را به کار گرفتند و با همراهی مرتجعان منطقه و با همه دلارهای نفتی به میدان آمدند ولی در مقابل انقلاب اسلامی نتوانستند کاری کنند.

عظیمی اظهار داشت: آمریکایی ها با تشکیل داعش در صدد ضربه و نابودی انقلاب اسلامی بودند ولی تربیت شدگان مکتب امام خمینی(ره) و انقلاب اسلامی در سایه تدابیر رهبر معطم انقلاب درسی فراموش نشدنی به آمریکا و حامیان داعش دادند و آنها را نابود کردند.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای نجف اشرف بیان داشت: ملت ایران با همه وجود ایستاده است و با توکل به خدای متعال در هیچ صحنه ای در مقابل دشمن تسلیم نشده اند چون به روحیه خودباوری رسیده است.

وی در پایان گفت: عملکرد انقلاب اسلامی در طول این سال ها درخشان بوده است و با هدایت های رهبر معظم انقلاب با قدرت به مسیر پرافتخار و با عزت خود ادامه می دهد.

دیدگاه شما