تازه های سایت

کد مطلب: 45224
4. اسفند 1399 - 8:26
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان شایعات منتشر شده مبنی بر گزارش ابتلا به ویروس کرونای جهش یافته انگلیسی در استان را تکذیب کرد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو،  دکتر محمد طاهری سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان  با تکذیب شایعات منتشر شده مبنی بر گزارش ابتلا به ویروس کرونا جهش یافته انگلیسی در استان، گفت: که تاکنون هیچ موردی از ابتلا به ویروس کرونا انگلیسی در این استان مشاهده و گزارش نشده است.

او افزود: با فوت یک نفر دیگر از مبتلایان به کرونا در شبانه روز گذشته، شمار فوت شدگان براثر این ویروس در استان به یک هزار و ۵۱۰ نفر رسید.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان تصریح کرد: همچنین با شناسایی ۳ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته، مجموع موارد مثبت بستری از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون در استان، به ۱۰ هزار و ۳۸۲ نفر افزایش یافته است.

طاهری اضافه کرد: تعداد مراجعان سرپایی به اورژانس بیمارستان‌های استان همدان با علائم تنفسی مشکوک به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته ۱۸۲ مورد بود که از این تعداد ۳۴ نفر در بخش عادی بستری شدند.

او بیان کرد: همچنین در حال حاضر ۱۳ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در بخش آی. سی. یو مراکز درمانی این استان بستری هستند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان درباره آخرین وضعیت بیماران کرونایی در شهرستان‌های استان همدان نیز گفت: شمار بیماران کرونایی بستری (از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون) در بیمارستان‌های اسدآباد ۳۷۳، بهار ۶۰۳، تویسرکان ۶۶۲، رزن ۴۵۰، درگزین ۱۹۷، فامنین ۱۸۲ و کبودراهنگ ۶۶۱ نفر بوده است.

طاهری افزود: همچنین یک هزار و ۹۱۲ نفر در ملایر، یک هزار و ۱۴۴ نفر در نهاوند و سه هزار و ۹۲۰ نفر نیز در شهرستان همدان به این ویروس مبتلا و بستری شده اند.

انتهای پیام/غ

دیدگاه شما