تازه های سایت

کد مطلب: 45169
30. بهمن 1399 - 7:54
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان نهاوند گفت: اجبار مشتریان به خرید هرگونه کالای ناخواسته همراه با روغن نباتی مصداق فروش اجباری بوده و تخلف محسوب می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، نقی کاکاوند اظهار کرد: طی روزهای گذشته از سوی شهروندان گزارش‌هایی مبنی بر فروش اجباری کالا همراه با روغن نباتی  به این اداره اعلام شده که پیگیری‌های لازم در این زمینه به عمل آمده است.

وی با بیان اینکه با بروز التهاب در بازار روغن نباتی برخی از فروشندگان مواد غذایی در اقدامی فرصت طلبانه، فروش روغن نباتی به مراکز عرضه و مصرف کنندگان را منوط به خرید برخی محصولات کرده بودند گفت: از آنجا که نظارت بر بازار مصرف بر عهده این اداره و اتاق اصناف و دیگر دستگاه‌های مسئول است کار نظارت با جدیت انجام شده و تا کنون به چند واحد تذکر لازم داده شده است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان نهاوند با بیان اینکه شهروندان گزارش‌ خود را در این زمینه به بازرسان ما یا اتاق اصناف اعلام کنند افزود: در صورت تکرار این مساله، واحدهای صنفی متخلف مطابق با قانون به تعزیرات حکومتی معرفی خواهند شد کته البته ما این موضوع را به صورت حضوری به اتحادیه های اصناف نیز یادآوری کرده‌ایم.

وی در خصوص وضعیت روغن در نهاوند گفت: در سطح شهرستان به لحاظ روغن با کمبودی مواجه نیستیم و با هماهنگی‌های صورت گرفته مردم می توانند روغن مورد نیاز خود را از درب کارخانه تهیه کنند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما