تازه های سایت

کد مطلب: 45168
30. بهمن 1399 - 7:52
فرمانده انتظامی استان همدان از کشف چهار محموله احتکار نهاده های دامی و لاستیک خودروهای سنگین به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در شهرستان نهاوند خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، سردار سلمان امیری اظهار کرد: ماموران مبارزه با کالای قاچاق پلیس آگاهی شهرستان نهاوند با تدوین طرح مشترک و جامع پیشگیری و مقابله با کالای قاچاق و احتکار در شهرستان نهاوند در ۴۸ ساعت گذشته با استفاده از ظرفیت و توان موجود این طرح را در سطح شهرستان اجرا کردند.

 وی افزود: در این راستا ماموران با انجام اقدامات قانونی و اطلاعاتی چند واحد صنفی متخلف را شناسایی کردند و با همراهی اکیپ اداره صمت در بازرسی از دو واحد مرغداری، ۱۰۵ تن نهاده های دامی قاچاق و احتکار شده و از دو واحد صنفی لاستیک فروشی، ۹۰۶ حلقه لاستیک خودروهای سنگین احتکار شده را کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان همدان با اشاره به این که بر اساس نظریه کارشناسی ارزش ریالی کالاهای احتکاری کشف شده ۲۰ میلیارد ریال برآورد شده، گفت: چهار متهم در این خصوص با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

وی در پایان سخنانش برخود با عوامل ایجاد اختلال در روند اقتصاد جامعه را یکی از کارویژه‌های اصلی مجموعه انتظامی دانست و اظهار کرد: با متخلفان بدون مماشات برخورد می‌شود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما