تازه های سایت

کد مطلب: 45167
30. بهمن 1399 - 7:50
مدیر کارخانه بتن آماده نهاوند با بیان اینکه بتن ریزی غیراستاندارد بلای جان تنها کارخانه بتن آماده نهاوند است، گفت: متولیان ساخت و ساز از تولید شهرستان حمایت کنند.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، محسن بحیرایی در جمع اصحاب رسانه اظهار کرد: کارخانه تولید بتن آماده نهاوند در سال ۱۳۷۴ تاسیس و با اشتغال ۵نفر در محدوده ی روستای کوهانی آغاز بکار کرد.

وی ادامه داد: تولیدات این واحد تولیدی شامل کف پوش، جداول پرسی، دیوار پیش ساخته بتنی و نیوجرسی است.

مدیر کارخانه بتن آماده نهاوند، افزود: کارخانه بتن آماده نهاوند در جایگاه دوم تا سوم استان دیده می شود که تجهیزات و ماشین آلات مختص همین واحد تولیدی است.

وی با بیان اینکه این واحد تنها و مدرن ترین تولید کننده بتن آماده شهرستان نهاوند است، گفت: کارخانه بتن آماده شهرستان نهاوند توانایی فعالیت همزمان و انجام بتن ریزی در سه جبهه از منفی ۶تا مثبت 13 و روزانه ۳۰۰ متر مکعب را  دارد که همگام با استاندارد های ملی است.

 

photo_2021-02-17_12-15-43

 

بحیرایی تصریح کرد: با توجه به اینکه شهرستان نهاوند بر روی گسل زلزله قرار دارد اما برخی همچنان اقدام به بتن ریزی دستی یا تهیه بتن از شهرستان های دیگر می کنند این در حالیست که شرایط ساخت و تهیه بتن استاندارد در نهاوند با ایجاد اشتغال برای ۲۵نفر بصورت مستقیم و غیر مستقیم ۱۰۰نفر فراهم است.

وی با تاکید بر اینکه برای تداوم تولید و زنجیره اشتغال در شهرستان نیازمند حمایت مردم شهرستان و متولیان ساخت و ساز هستیم، گفت: مزایای استفاده از بتن آماده استاندارد مقرون بصرفه تر از بتن ریزی دستی و مقاومت بالای آن است.

مدیر کارخانه بتن آماده نهاوند، افزود: در روش بتن ریزی اتوماتیک به ازای هر ۲۰مترمکعب ۱میلیون تومان به نفع مصرف کننده است و اینکه این واحد تولیدی بتن آماده مجهز به آزمایشگاه بتن و پس از انجام نمونه برداری مشتری می تواند مقاومت بتن را مشاهده و آزمایش کند.

وی گفت: از شهرداری ها، ادارات متولی در حوزه ساخت و ساز انتظار حمایت از تولید در شهرستان را داریم.

دیدگاه شما