تازه های سایت

کد مطلب: 45165
30. بهمن 1399 - 7:44
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان گفت که با شناسایی ۱۳ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته، مجموع موارد مثبت بستری از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون در استان به ۱۰ هزار و ۳۴۷ نفر افزایش یافته است.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، محمد طاهری افزود: همچنین با فوت یک نفر دیگر از مبتلایان قطعی کووید ۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته، شمار متوفیان کرونا در این استان به یک هزار و ۵۰۵ نفر رسید.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی همدان، از افزایش شمار بیماران مراجعه کننده به مراکز درمانی استان خبر داد و اظهار داشت: تعداد مراجعان سرپایی به اورژانس بیمارستان‌های استان همدان با علائم تنفسی مشکوک به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته ۳۵۱ مورد بود که از این تعداد ۳۲ نفر در بخش عادی بستری شدند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: همچنین در حال حاضر ۱۸ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در بخش آی.سی.یو مراکز درمانی این استان بستری هستند و وضعیت جسمی ۲۷ بیمار وخیم گزارش شده است.

دکتر طاهری درباره آخرین وضعیت بیماران کرونایی در شهرستان‌های استان همدان نیز گفت: شمار بیماران کرونایی بستری(از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون) در بیمارستان‌های اسدآباد ۳۷۳ ، بهار ۵۹۷، تویسرکان ۶۶۱، رزن ۴۴۷، درگزین ۱۹۶، فامنین ۱۸۲ و کبودراهنگ ۶۵۹نفر بوده است.

وی افزود: همچنین یک هزار و ۹۰۶نفر در ملایر، یک هزار و ۱۳۸ نفر در نهاوند و سه هزار و ۹۱۱ نفر نیز در شهرستان همدان به این ویروس مبتلا و بستری شده اند.

همچنین سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی امروز در جریان سفر به استان همدان به خبرنگار ایرنا گفت: آمار ابتلای هفتگی به بیماری کووید ۱۹ طی یک هفته گذشته در استان همدان پایین تر از میانگین کشوری و آمار مرگ و میر نیز درهمین مدت با کمی اختلاف برابر با میانگین کشور است.

«سیماسادات لاری» با اشاره به آخرین وضعیت همه گیری ویروس کرونا دراین استان، افزود: درحال حاضر شهرهای همدان، بهار، تویسرکان، رزن، ملایر، درگزین و نهاوند استان همدان در وضعیت زرد کرونا و مابقی شهرستان های استان در وضعیت آبی قرار دارند. 

دیدگاه شما