تازه های سایت

کد مطلب: 45136
28. بهمن 1399 - 8:29
مهرداد سلگی از نمونه برداری میکروبی و شیمیایی کارشناسان از آب های شرب ۴ بخش شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، مهرداد سلگی، رئیس اداره محیط زیست شهرستان نهاوند در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: کارشناسان اداره حفاظت محیط زیست این شهرستان از چاههای آب شهر نهاوند، فیروزان، برزول و گیان جهت آزمایشهای شیمیایی و میکروبی نمونه برداری کردند.

وی اظهار کرد: این نمونه برداری ها به دلیل پایش و به منظور نظارت و آگاهی از روند تغییرات کیفی در مقاطع زمانی مختلف توسط کارشناسان انجام می شود.

سلگی بیان داشت: همچنین در جهت کنترل هر چه بهتر منابع آلاینده و بهبود کیفیت منابع آبهای زیرزمینی، کارشناسان این اداره جهت تشخیص آزمایش های میکروبی و شیمیایی از چاههای آب شرب شهرهای این شهرستان نمونه برداری کردند.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست نهاوند در بخش دیگری از سخنانش گفت: گشت و کنترل مناطق شکار ممنوع روستای تازناب توسط محیط بانان اداره حفاظت محیط زیست شهرستان نهاوند انجام می شود.

وی ادامه داد: با توجه به گزارش همیاران محیط زیست مبنی بر تیراندازی غیر مجاز در داخل منطقه شکار ممنوع روستای تازناب محیط بانان اداره حفاظت محیط زیست به منطقه اعزام شدند.

سلگی افزود: مامورین ما پس از گشت و کنترل و دوربین کشی از منطقه گزارش شده یک نفر مورد مشکوک در ارتفاعات تازناب را مشاهده کردند که پس از تعقیب فرد مذکور متوجه حضور مامورین در داخل منطقه شده و بلافاصله از منطقه متواری و خارج شد.

وی همچنین از گشت و کنترل کارشناسان جهت پیشگیری از صید غیرمجاز ماهی در منطقه گاماسیاب خبر داد.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان نهاوند گفت: این گشت و کنترل در منطقه رودخانه های گاماسیاب، بابارستم و مرادآباد جهت پیشگیری از صید غیرمجاز انجام شد و به افراد مشکوک هشدارهای لازم داده شد.

انتهای پیام/س

دیدگاه شما