تازه های سایت

کد مطلب: 4513
24. آبان 1391 - 5:30
پایگاه خبری گرو: فرمانده سپاه نهاوند گفت: در هفته بسیج بیش از 180 برنامه فرهنگی، آموزشی، اجتماعی و ورزشی در شهرستان نهاوند برگزار می‌شود.
فرمانده سپاه نهاوند:
180 برنامه در هفته بسیج در نهاوند برگزار می‌شود

پایگاه خبری گرو: فرمانده سپاه نهاوند گفت: در هفته بسیج بیش از 180 برنامه فرهنگی، آموزشی، اجتماعی و ورزشی در شهرستان نهاوند برگزار می‌شود.

به گزارش سایت گرو، مرتضی خراسانی بعد از ظهردیروز در ستاد هماهنگی برنامه‌های هفته بسیج در نهاوند اظهار داشت: تبیین نقش بسیج در رویدادها و عرصه‌های مختلف انقلاب از مهم‌ترین برنامه‌های این هفته بسیج است.

وی بسیج را شجره طیبه‌ انقلاب دانست و افزود: در هفته بسیج همه امور ادارات و دستگاه‌های اجرایی و حتی خدمات‌رسان به بسیجیان شاغل در ادارات سپرده می‌شود زیرا این کار موجب می‌شود تا مردم بیشتر از گذشته با خدمات ارزشمند و بی‌منت بسیج آشنا شوند.

فرمانده سپاه نهاوند از اجرای چند برنامه از جمله کوهپیمایی بسیجیان، دیدار از خانواده شهدای بسیجی، اهدای خون، برپایی ایستگاه‌های صلواتی، برپایی مسابقات مختلف ورزشی، برپایی شب شعر و خاطره، نشست‌های سیاسی در سطح مدارس، تجلیل از بسیجیان نخبه و معرفی آنها به مردم و همچنین گردهمایی بسیجیان در نهاوند خبر داد.

وی گفت: از آنجایی که یکی از مأموریت‌های اساسی بسیج تلاش برای رفع فقر و محرومیت به ویژه در مناطق محروم و دورافتاده و روستاهاست بنابراین اعزام کادر درمانی و پزشکی بسیج متشکل از پزشک و دندانپزشک به سطح روستا نسبت به ویزیت رایگان بسیجیان اقدام می‌شود.

خراسانی از ویزیت رایگان توسط درمانگاه سپاه نهاوند طی یک هفته خبر داد و بیان کرد: اقلام دارویی نیز در اختیار بیماران در هنگام اعزام کادر درمانی به روستاها قرار می‌‌‌‌گیرد.

دیدگاه شما