تازه های سایت

کد مطلب: 45122
27. بهمن 1399 - 8:12
علیرضا شهبازی گفت: ساخت ۵ مدرسه و تامین نیاز خانواده های زندانیان حاصل دیدار با مدیرعامل بنیاد برکت بود.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، علیرضا شهبازی، نماینده ی مردم نهاوند در مجلس با مدنی مدیرعامل بنیاد برکت و سلیمانی مدیر عامل بنیاد احسان بنیاد برکت دیدار کرد و در خصوص مشکلات شهرستان گفت و گو کردند.

شهبازی در این خصوص گفت: احداث و نوسازی مدارس روستایی نهاوند و تهیه ی اقلام مورد نیاز خانواده های زندانیان در اولویت مصوبات این دیدار قرار گرفت.

وی افزود: ساخت پنج مدرسه در منطقه گل زرد، روستاهای حاجی آباد، اکبر آباد، حسین آباد و همچنین مدرسه ی آیت الله سعیدی شهر گیان از دیگر پیگیری های این دیدار بود.

شهبازی اظهار داشت: ساخت این پنج مدرسه پیرو پیگیری های قبلی و موافقت مخبر دزفولی رئیس محترم ستاد اجرایی فرمان امام (ره) است.

نماینده نهاوند گفت: همچنین با توجه به شرایط و درخواست های خانواده های زندانیان از طرف بنیاد احسان نسبت به اهدای اقلام مورد نیاز اقدام می شود.

تأمین یک دستگاه مینی بوس حاصل دیدار با دبیر کل کمیته ی المپیک

شهبازی در دیدار دیگری با صالحی امیری دبیر کل کمیته ملی المپیک دیدار کرد و با توجه به نیاز مجموعه ی فرهنگی ورزشی علیمرادیان جهت اعزام تیم های ورزشی شهرستان و با توجه به اینکه در زمان ساخت این مجموعه یک دستگاه مینی بوس توسط خیر محترم مهندس علیمرادیان خریداری شده و به کمیته ی المپیک تحویل شده است، در این دیدار دستور استفاده از یک دستگاه مینی بوس جهت ارائه ی خدمت به تیم های ورزشی و مجموعه ی علیمرادیان صادر شد.

عدم وجود وسیله ی نقلیه از مشکلات تیم های ورزشی نهاوند جهت اعزام به مسابقات می باشد که همواره با مشکل تأمین اعتبار و پرداخت هزینه در این خصوص مواجه بوده اند.

شروع عملیات اجرایی سامان‌دهی ۵ نهر نهاوند، در انتظار تایید سازمان برنامه و بودجه

همچنین پیرو پیگیری‌ها و جلسات متعدد علیرضا شهبازی نماینده مردم شریف نهاوند در خصوص تأمین اعتبار مورد نیاز برای سامان‌دهی نهر شعبان و سایر انهار پس از جلسات متعدد در سطح استان و کشور و با توجه به موافقت صورت گرفته، تخصیص اعتبار فوق جهت شروع عملیات عمرانی پروژه ی مذکور منتظر تأیید سازمان برنامه و بودجه می باشد که با تایید نهایی، عملیات عمرانی با تخصیص اعتبار مربوطه شروع خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما