تازه های سایت

کد مطلب: 45094
25. بهمن 1399 - 8:42
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان گفت که با فوت یک نفر دیگر از مبتلایان قطعی کووید ۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته، شمار متوفیان کرونا در این استان به یک هزار و ۴۹۸ نفر افزایش یافت.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، محمد طاهری گفت: همچنین با شناسایی ۱۳ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته، مجموع موارد مثبت بستری از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون در استان همدان به ۱۰ هزار و ۲۹۵ نفر افزایش یافت.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی همدان از افزایش شمار بیماران مراجعه کننده به مراکز درمانی خبرداد و افزود: تعداد مراجعان سرپایی به اورژانس بیمارستان‌های استان همدان با علائم تنفسی مشکوک به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته ۳۵۱ مورد بود که از این تعداد ۳۲ نفر در بخش عادی بستری شدند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: همچنین در حال حاضر ۱۸ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در بخش آی.سی.یو مراکز درمانی استان بستری هستند و وضعیت جسمی ۲۷ بیمار وخیم گزارش شده است.

دکتر طاهری درباره آخرین وضعیت بیماران کرونایی در شهرستان‌های استان همدان نیز گفت: شمار بیماران کرونایی بستری(از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون) در بیمارستان‌های اسدآباد ۳۶۸، بهار ۵۹۲، تویسرکان ۶۵۹، رزن ۴۴۱، درگزین ۱۹۶، فامنین ۱۷۸ و کبودراهنگ ۶۵۷ نفر بوده است.

وی افزود: همچنین یک هزار و ۸۹۷ نفر در ملایر، یک هزار و ۱۳۲ نفر در نهاوند و سه هزار و ۹۰۰ نفر نیز در شهرستان همدان به این ویروس مبتلا و بستری شده اند.

 استاندار همدان در ستاد مقابله با کرونا استان، گفت که براساس اعلام ستاد ملی کرونا و جدیدترین بررسی های انجام شده در خصوص رنگ بندی شهرهای استان همدان، «بهار، تویسرکان، رزن و درگزین» در وضعیت نارنجی، «همدان، ملایر و نهاوند» در وضعیت زرد و «فامنین ، کبودرآهنگ، اسدآباد» نیز در وضعیت آبی کرونا قرار گرفته‌اند.

دیدگاه شما