تازه های سایت

کد مطلب: 45087
24. بهمن 1399 - 13:15
رئیس اداره صمت نهاوند از اختصاص ۲۰۰ تن شکر سهیمه شب عید شهرستان خبر داد و گفت:کمبود روغن در شهرستان نداریم.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، نقی کاکاوند در جمع اصحاب رسانه اظهار کرد: روزانه ۷تا ۱۰تن روغن برای واحدهای صنفی بصورت سیار(از کارخانه) و معرفی نامه های صنعت معدن توزیع می شود.

وی با بیان اینکه کشت و صنعت خزل در آستانه راه اندازی خط تولید روغن جامد است، گفت: با فعالیت این واحد کمبود روغن بازار تنظیم خواهد شد.

رئیس اداره صمت نهاوند، تصریح کرد: برخی واحدهای تولیدی اقدام به فروش اجباری محصولات دیگر به همراه تولیدات خود می کنند که بر اساس گزارش های رسیده و با توجه به اینکه واحد تولیدکننده این محصولات در استان مستقر نیست، با ارائه گزارش به استان،از طریق استان برخورد لازم انجام خواهدشد.

وی گفت: ۴شکایت از واحدهای تولیدی این چنینی عنوان شده است که همگی تولید کننده روغن و در خارج از استان مستقر هستند.

کاکاوند با بیان اینکه کمبود روغن در شهرستان نداریم، گفت: امیدواریم این مهم با مدیریت مصرف مردم در کشور رفع شود.

وی در خصوص قیمت گذاری گوشت در شهرستان هم گفت:  روزانه از میدان دام قیمت گذاری گوشت اعلام می شود در حال حاضر گوشت دام سبک ۱۱۸هزار تومان دام سنگین ۱۰۰هزار تومان است.

رئیس اداره صمت نهاوند، تصریح کرد: ۲۰۰تن سهمیه شکر شب عید با افزایش قیمت ۱۱هزار و ۵۰۰ با قیمت مصوب برای اسفندماه اعلام شده است.

وی افزود: میوه شب عید هم با هماهنگی تنظیم بازار استان از ۲۰اسفند اعلام و با قیمت مصوب  در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.

کاکاوند گفت: دربحث نظارت بر بازار شب عید هم با کمک دستگاه های متولی، اقدام به گشت های مشترک ،بازرسی ها و غیره از ۲۵بهمن تا ۱۵فروردین ۱۴۰۰ در تیم های چند نفره انجام خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: در تامین مرغ ، فعال نبودن ۲کشتارگاه مرغ در شهرستان موثر است، در حال حاضر تقریبا فصل جوجه ریزی آغاز و برای شب عید عرضه خواهند داشت.

وی افزود: قیمت مرغ در شهرستان غالبا کمتر از قیمت عرضه در سایر شهرستان های دیگر است.

دیدگاه شما