تازه های سایت

کد مطلب: 45045
21. بهمن 1399 - 8:52
فرمانده سپاه نهاوند گفت: در سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی رژه خودرویی در سطح شهر نهاوند از ساعت ۹ صبح روز ۲۲ بهمن اجرا می شود.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، سرهنگ علی مختاری در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی اتفاق بسیار مهم و اثر گذاری در دنیا بود که معادلات جهانی را بر هم زد.

وی اظهار داشت: انقلاب اسلامی با اتکا به قدرت الهی و با هدایت های امام خمینی (ره) و پشتیبانی مردم به پیروزی رسید و کشور را از وابستگی نجات داد.

فرمانده سپاه نهاوند افزود: پس از امام راحل با تدابیر و هدایت های مقام معظم رهبری مسیر پر افتخار و با عزت انقلاب اسلامی تداوم داشته است و امروز به برکت حضور و مقاومت مردم در عرصه های مختلف در دنیا حرف برای گفتن داریم.

وی بیان داشت: امروز دشمنان به خوبی از قدرت انقلاب اسلامی خبر دارند و می بینند که کشوری که در دوران رژیم پهلوی سرسپرده و وابسته بود؛ امروز با پیشرفت های خود در عرصه های مختلف جهانیان را شگفت زده کرده و در دنیا عزتمند است.

مختاری در ادامه به برنامه های اجرا شده در دهه فجر اشاره کرد و گفت: شرایط کرونایی امسال وضعیت ویژه ای را به وجود آورد ولی با این وجود با رعایت دستورات بهداشتی برنامه هایی اجرا شد و بیشتر برنامه ها در فضای مجازی اجرا شد.

وی اظهار داشت: در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی هرساله با حضور میلیونی مردم مراسم یوم الله ۲۲ بهمن باشکوه هرچه تمام تر برگزار می شد که امسال با توجه به شرایط کرونایی امکان حضور مردم در راهپیمایی وجود ندارد.

فرمانده سپاه نهاوند افزود: امسال همزمان با سراسر کشور مراسم یوم الله ۲۲ بهمن با برگزاری برنامه رژه خودرویی در سطح شهر نهاوند اجرا می شود.

مختاری گفت: در این برنامه خودروهای مزین شده به پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران و با نصب دست نوشته های مرتبط به سالروز پیروزی انقلاب اسلامی بر روی خودروها اجرا می شود.

وی بیان داشت: این رژه خودرویی از ساعت ۹ صبح روز چهارشنبه از مقابل ساختمان فرمانداری با حرکت خودروها به سمت گلزار شهدای نهاوند و عبور از خیابان های مرکز شهر اجرا می شود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما