تازه های سایت

کد مطلب: 45040
20. بهمن 1399 - 22:02
به مناسبت دهه مبارک فجر و چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بخش های مهمی از بیانیه گام دوم انقلاب مرور می شود.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، در چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی نکات مهم مقام معظم رهبری که در قالب بیانیه گام دوم بیان شد، مرور می شود.

 بیانیه‌ی «گام دوم انقلاب» که از سوی رهبر انقلاب اسلامی خطاب به ملت ایران صادر شد حاوی نگاهی جمع‌بندی شده به تجربه‌ی چهل ساله‌ی انقلاب اسلامی است که نکات مهم این بیانیه در قالب چند عکس نوشته در اختیار مخاطبان قرار می گیرد.

در این بیانیه وظایف مهمی برای جوانان انقلابی در راستای تحقق این بیانیه به عنوان چراغ راه حرکت عمومی کشور تبیین شده است.

در بخش هایی از این بیانیه آمده است؛ به رغم همه‌ی این مشکلات طاقت‌فرسا، جمهوری اسلامی روز به روز گامهای بلندتر و استوارتری به جلو برداشت.
 
"مدیران جوان، کارگزاران جوان، اندیشمندان جوان، فعّالان جوان، در همه‌ی میدانهای سیاسی و اقتصادی و فرهنگی و بین‌المللی و نیز در عرصه‌های دین و اخلاق و معنویّت و عدالت، باید شانه‌های خود را به زیر بار مسئولیّت دهند، از تجربه‌ها و عبرتهای گذشته بهره گیرند، نگاه انقلابی و روحیه‌ی انقلابی و عمل جهادی را به کار بندند و ایران عزیز را الگوی کامل نظام پیشرفته‌ی اسلامی بسازند.

"در مورد امریکا حلّ هیچ مشکلی متصور نیست و مذاکره با آن جز زیان مادی و معنوی محصولی نخواه داشت و امروز ملّت ایران علاوه‌ بر آمریکای جنایت‌کار، تعدادی از دولتهای اروپایی را نیز خدعه‌گر و غیرقابل اعتماد میداند.

"مهم‌ترین ظرفیت امیدبخش کشور، نیروی انسانی مستعد و کارآمد با زیربنای عمیق و اصیل ایمانی و دینی است

دیدگاه شما