تازه های سایت

کد مطلب: 45034
20. بهمن 1399 - 8:36
فرماندار نهاوند، گفت: کاهش میزان رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی مردم خطر بروز موج جدید بیماری را تشدید می کند.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو،  مراد ناصری در ستاد کرونای شهرستان نهاوند با بیان اینکه در دهه سراسر نور فجر قرار گرفته‌ایم و زمانی است که باید دستاوردهای انقلاب را برای مردم بازگو کنیم، گفت: شرایط کرونایی به صورت هفتگی اعلام می‌شود، در حال حاضر نهاوند در شرایط زرد کرونایی قرار دارد.

وی گفت: اگر همه آحاد مردم و ادارات کمک نکنیم در آینده نزدیک ناچار می‌شویم محدودیت‌های جدیدی اعمال کنیم.

ناصری با بیان اینکه امروز باید حلقه مفقوده و مشکل را پیدا کنیم تا شب عید شرمنده اصناف و بازاریان و مردم نشویم، گفت: می‌توانیم سازوکاری تعریف کنیم تا عیدی بدور از موج چهارم داشته باشیم. و برعکس آن‌هم وجود دارد می‌توانیم با سهل‌انگاری سبب شویم شرایط بدتری تجربه کنیم.

وی تصریح کرد: در طرح ضربتی ۴۰ روزه،  از امروز هر مسئول اتحادیه‌ای ابلاغ ساماندهی جامعه هدف خودش دریافت می‌کند و در قبال این مهم پاسخگو می‌باشد.

فرماندار نهاوند، اظهار کرد: نباید بگذاریم مردم شریف نهاوند موج چهارم را تجربه کنند و بیش از این عزادار عزیزانشان بشوند، البته در این مهم همراهی مردم را هم نیاز داریم.

وی افزود: چطور است تا اعمال محدودیت‌ها تشدید می‌شود ویروس عقب‌نشینی می‌کند. پس نتیجه می‌گیریم که اگر همه متحد باشیم و بخواهیم با تجارب یکساله گذشته میتوانیم شرایط را مدیریت و کنترل نمائیم.

ناصری در پایان از برگزاری جلسات ستاد کرونا و قرارگاه زیستی شهرستان با حضور اصناف تا شب عید بصورت هفتگی خبر داد.

دیدگاه شما