تازه های سایت

کد مطلب: 45029
20. بهمن 1399 - 8:23
رئیس مرکز بهداشت نهاوند با اشاره به شناسایی ۴ هزار و ۶۰۲ نفر از اطرافیان بیماران کرونایی که در معرض خطر بودند گفت: از این تعداد آزمایش۲۷۳ نفر مثبت بوده که به منظور جلوگیری از سرایت آن به دیگر افراد تحت کنترل قرار گرفتند.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، علی‌احسان خویشوند در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: از ابتدای اجرای طرح سردار سلیمانی که بر مبنای شناسایی بیماران و کنترل آنها اجر شد ۴ هزار و ۶۰۲ نفر از اطرافیان بیماران کرونایی که در معرض خطر بودند شناسایی شدند.

وی با بیان اینکه از این تعداد آزمایش۲۷۳ نفر مثبت بوده که به منظور جلوگیری از سرایت آن به دیگر افراد تحت کنترل قرار گرفتند، گفت: طی این مدت یک هزار و ۹۰۱ نفر از افراد دارای علائم مشکوک به کرونا به مراکز درمانی و غربالگری زیر پوشش مرکز بهداشت مراجعه کرده‌اند که مشخصات آنها ثبت شده است.

رئیس مرکز بهداشت نهاوند از انجام تست سریع برای شناسایی بیماران مشکوک خبر داد و افزود: از ابتدای اجرای طرح شهید سلیمانی تا کنون یک‌هزار و ۲۶۰ تست سریع از افراد مشکوک گرفته شده که ۸۴ مورد آن مثبت بوده است.

وی از شناسایی چند مورد طغیان بیماری در مراکز دوستی خبر داد و افزود: از ابتدای اجرای طرح تا کنون پنج مورد طغیان بیماری در سطح روستاها شناسایی شده که بلافاصله نیروهای واکنش سریع برای کنترل بیماری وارد عمل شده‌اند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما