تازه های سایت

کد مطلب: 44971
15. بهمن 1399 - 8:44
رئیس جمعیت هلال احمر نهاوند گفت: در راستای اجرای طرح شهید سلیمانی و با همکاری سپاه شهرستان ۱۳۰ بسته معیشتی بین خانواده های آسیب دیده از کرونا در نهاوند توزیع شد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، علی کیانی رئیس جمعیت هلال احمر نهاوند گفت: از زمان طرح سردار شهید حاج قاسم سلیمانی مجموعه هلال احمر نیز در کنار سایر نهادهای مرتبط با این طرح فعالیت خود را شروع کرده است.

وی اظهار داشت: در قالب این طرح که برای مدیریت و کنترل بیماری کزونا اجرا می شود و همچنان تداوم دارد نیروهای داوطلب هلال احمر در مناطق مختلف شهرستان به مردم خدمت رسانی کرده اند.

کیانی گفت: با توجه به اینکه طرح شهید سلیمانی  محله و خانواده محور است؛ اعضای جوانان و داوطلبان جمعیت هلال‌احمر شهرستان نهاوند علاوه بر فعالیت در تیم های نظارتی اقدام به توزیع بسته های معيشتی در سطح شهرستان کرده اند.

وی ادامه داد: این بسته ها با همکاری سپاه ناحیه به منظور توزیع بین خانواده های کم در آمد و متاثر از بیماری کرونا در قالب تیم های حمایتی توزیع شد.

رئیس جمعیت هلال احمر نهاوند افزود: در این مرحله ۱۳۰ بسته معیشتی به ارزش بیش از ۵۲ میلیون تومان با حضور مسئولان توزیع شد.

وی در پایان گفت: حضور اعضای جمعیت هلال احمر نهاوند در قالب تیم های نظارت، بازرسی، آموزشی و حمایتی تا پایان اجرای طرح شهید سلیمانی و ریشه کنی بیماری کرونا ادامه دارد.

دیدگاه شما