تازه های سایت

کد مطلب: 44968
15. بهمن 1399 - 8:35
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت که با شناسایی ۶ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته، مجموع موارد مثبت بستری از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون در استان همدان به ۱۰ هزار و ۱۸۵ نفر رسیده است.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، دکتر «محمد طاهری» روز سه شنبه گفت: همچنین با فوت ۲ نفر دیگر از مبتلایان قطعی کووید ۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته، شمار متوفیان کرونا در این استان به یک هزار و ۴۸۲ نفر رسید.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی همدان افزود: تعداد مراجعان سرپایی به اورژانس بیمارستان‌های استان همدان با علائم تنفسی مشکوک به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته ۲۶۴ مورد بود که از این تعداد ۳۴ نفر در بخش عادی بستری شدند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: ۹ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در بخش آی.سی.یو مراکز درمانی استان بستری هستند که وضعیت جسمی ۳۴ بیمار وخیم گزارش شده است.

دکتر طاهری درباره آخرین وضعیت بیماران کرونایی در شهرستان‌های استان همدان نیز گفت: شمار بیماران کرونایی بستری(از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون) در بیمارستان‌های اسدآباد ۳۶۶، بهار ۵۸۲، تویسرکان ۶۴۱، رزن ۴۳۱، درگزین ۱۹۲، فامنین ۱۷۸ و کبودراهنگ ۶۵۰ نفر بوده است.

وی افزود: همچنین یک هزار و ۸۸۳ نفر در ملایر، یک هزار و ۱۲۷ نفر در نهاوند و سه هزار و ۸۶۰ نفر نیز در شهرستان همدان به این ویروس مبتلا و بستری شده اند.

از مجموع ۱۰ شهرستان استان همدان، پنج شهرستان همدان، فامنین، اسدآباد، بهار و ملایر در وضعیت آبی و مابقی در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.

تعداد بیماران کرونایی در شهرستان نهاوند با ثبت ۱ مورد جدید در ۲۴ ساعت گذشته به ۱۱۲۷ نفر رسید.

دیدگاه شما