تازه های سایت

کد مطلب: 44954
14. بهمن 1399 - 8:27
فرمانده انتظامی نهاوند از دستگیری دو نفر سارق قفل مغازه های بازار نهاوند و کشف ۴ فقره سرقت خبر داد

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، سرهنگ احمد ساکی اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت قفل مغازه های بازار نهاوند، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: تیم تجسس کلانتری ۱۱ نهاوند با انجام اقدامات اطلاعاتی و فنی و همچنین به کارگیری امکانات سازمانی وسایر اقدامات قانونی در نهایت موفق به شناسایی یک نفر سارق سابقه دار شده که با هماهنگی صورت گرفته با مقام قضایی طی یک عملیات غافلگیرانه پلیس وی را در مخفیگاهش دستگیر و به یگان انتظامی انتقال دادند.

وی بیان کرد: در این راستا مأموران گشت کلانتری ۱۱ نیز در حین گشت زنی یک نفر سارق سابقه دار را در حین سرقت قفل مغازه های بازار شهر نهاوند دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی نهاوند در ادامه بیان داشت: سارقان دستگیر شده در بازجویی‌های فنی صورت گرفته مجموعاً به چهار فقره سرقت قفل مغازه های بازار اعتراف کردند.

سرهنگ احمد ساکی در پایان این خبر با اعلام این موضوع که پرونده قضایی در این خصوص تشکیل و سایر اقدامات قانونی در حال پیگیری و انجام است از تلاش ماموران کلانتری ۱۱ تقدیر و بیان کرد: پلیس نهاوند با تکیه بر اصل مدیریت میدانی به صورت مستمر و با اقتدار با هرگونه هنجارشکنی،بزه و جرایم برخورد قانونی و منسجمی خواهد داشت به نحوی که اصلی‌ترین و مهم‌ترین اولویت اجرای پلیس ارتقاء و تداوم امنیت و آرامش خاطر شهروندان می باشد.

همچنین جمعی از بازاریان و کسبه شهر نهاوند نیز با ارسال پیام‌های جداگانه‌ای از عملکرد پلیس تقدیر کردند.

دیدگاه شما