تازه های سایت

کد مطلب: 4495
23. آبان 1391 - 6:15
پایگاه خبری گرو به نقل از خبرگزاری فارس: 30 خانواده نمونه و بازنشسته آموزش و پرورش شهرستان نهاوند تجلیل شدند.
30 خانواده نمونه نهاوند تجلیل شدند

پایگاه خبری گرو به نقل از خبرگزاری فارس: 30 خانواده نمونه و بازنشسته آموزش و پرورش شهرستان نهاوند تجلیل شدند.

خبرگزاری فارس: 30<br />
 خانواده نمونه نهاوند تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از نهاوند، ظهر امروز طی مراسمی از 30 خانواده نمونه و بازنشسته آموزش و پرورش شهرستان نهاوند تجلیل شد.

امام جمعه نهاوند در این مراسم خانواده را اساسی‌ترین رکن تشکیل‌دهنده هر جامعه دانست و اظهار داشت: اگر پایه‌های زندگی و خانواده به درستی و با زینت ایمان آراسته شود جامعه‌ای سالم، پویا، امیدوار و درستکار خواهیم داشت.

حجت‌الاسلام عباسعلی مغیثی دو عنصر نظم و ایمان را در خانواده مهم خواند و افزود: هر تربیتی که در خانه و خانواده باشد مطمئناً بازتاب آن به جامعه بازمی‌گردد.

وی حرکات، رفتار، کردار و گفتار والدین در خانه را آیینه تمام‌نمای رفتار فرزندان دانست و گفت: آموزش و پرورش نیز یکی از نهادهای گسترده نظام آموزشی و پرورشی و تربیتی در کشور است که باید مورد توجه باشد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان نهاوند نیز اظهار داشت: هدایت نسل جوان بر عهده آموزش و پرورش است و این هدایت باید به سمت معنویت، خودباوری، نشاط و بالندگی باشد.

علیرضا تکلو از فعالیت بیش از 3 هزار نفر به عنوان معلم در مقاطع مختلف تحصیلی در نهاوند خبر داد و ابراز کرد: امسال 30 نفر از همکاران به مقام بازنشستگی نائل می‌شوند.

وی بازنشستگان را گنجینه‌های ارزشمند جامعه خواند که باید از نظرات و پیشنهادات سازنده آنها برای داشتن جامعه‌ای موفق استفاده شود.

دیدگاه شما