تازه های سایت

کد مطلب: 44944
13. بهمن 1399 - 8:56
امام جمعه نهاوند با بیان اینکه وحدت مردم و مدیریت ولی فقیه نظام اسلامی را از بحران‌ها عبور داده است گفت: رمز پیروزی انقلاب اسلامی در اتحاد و همدلی است.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو،  حجت الاسلام عباسعلی مغیثی‌نیا عصر امروز در برنامه بزرگداشت آغاز ایام‌الله دهه فجر از طریق شبکه شاد اظهار کرد: ولایت فقیه، مردم ولایتمدار و اتحاد ملی از عواملی هستند که باعث تداوم و استمرار انقلاب اسلامی شده‌اند.

وی با بیان اینکه وحدت مردم و مدیریت ولی فقیه دو عامل پیروزی انقلاب اسلامی بود و همین دو مولفه توانسته نظام اسلامی را از بحران‌ها عبور دهد گفت: نباید فراموش کنیم که رمز پیروزی انقلاب اسلامی اتحاد و همدلی بوده، هرجا که اتحاد کمرنگ شده است سستی در آن نمایان شد.

امام جمعه نهاوند انتقال دستاوردهای انقلاب به نسل جدید را مهم و ضروری خواند و افزود: دانش‌آموزان و فرهنگیان ما در پیروزی انقلاب نقش موثری داشتند، اکنون وظیفه ماست که با روشنگری دانش آموزان را که آیند‌ه‌سازان کشور هستند، با آرمان‌ها و اهداف انقلاب آشنا کنیم.

فرماندار نهاوند نیز با بیان اینکه انقلاب اسلامی با شعار استقلال و آزادی در برابر توطئه های دشمنان و تحریم‌ها ایستادگی کرده و روز به روز بر اقتدار و عظمت آن افزوده شده است گفت: عامل عزت و سربلندی که باعث شد از مسیر ذلت عبور کنیم و سرنوشت خودرا تعیین کنیم به واسطه انقلاب شکوهمند اسلامی به دست آمده است.

وی با بیان اینکه نسل حاضر پراستعداد و پرانرژی است، بخشی از توسعه و پیشرفت کشور را حاصل تلاش آنها دانست و ادامه داد: باید با  تعلیم و تربیتی مطابق با این روحیه آنان گام برداریم زیرا این نسل سرمایه‌های ما هستند و باید با تعلیم و تربیت مرکب آنان را به سرمنزل مقصود برسانیم.

ناصری ادامه داد: تفکر انقلابی در سایه حاکمیت دینی دشمنان ایران اسلامی را وحشت‌زده می‌کند، به همین خاطر از هر ظرفیتی در حوزه تبلیغی و فضای مجازی برای توطئه علیه کشور بهره می‌گیرند که هوشیاری مردم به ویژه جوانان و دانش‌آموزان در این زمینه ضروری است.

مدیر آموزش و پرورش نهاوند نیز گفت: یوم‌الله دهه فجر با هدف آگاهی بخشی و آشنایی جوانان با وقایع و اتفاقات دوران انقلاب اسلامی، ایجاد شادی و نشاط و امیدبخشی در جامعه به صورت مردمی برگزار می شود و دانش‌آموزان نیز به عنوان قشر فهیم و موثر در آن حضور آگاهانه دارند.

محمدحسین دارایی افزود: بازگویی تاریخ انقلاب برای دانش آموزان به عنوان آینده‌سازان کشور می‌تواند باعث روشن شدن حقایق تاریخی و ظلم استکبار جهانی در حق مردم ایران شود و توطئه‌های کنونی آنها را نقش بر آب کند.

وی انتقال دستاوردهای نظام اسلامی را از مهمترین اهداف تعلیم و تربیت دانست و گفت: در حالی که دشمنان نظام قصد دارند بین نسل آینده‌ساز و انقلاب فاصله ایجاد کنند هدف ما این است که دانش آموزان را هر چه بیشتر با مفاهیم انقلاب آشنا کنیم تا در آینده پاسدار ارزش‌های انقلاب باشند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما