تازه های سایت

کد مطلب: 44942
13. بهمن 1399 - 8:53
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: با رعایت بهتر شیوه نامه های بهداشتی و کاهش اجتماعات خانوادگی شمار بیماران کرونایی در استان به نصف ماه پیش رسید.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، دکتر محمد طاهری، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان گفت:  طی چند هفته اخیر به دلیل رعایت بیشتر شیوه نامه‌های بهداشتی و کاهش مهمانی‌های خانوادگی شمار بیماران کرونایی در استان به نصف گذشته رسیده است.

او با بیان اینکه و در شبانه روز گذشته آزمایش کرونای ۲ بیمار دیگر مثبت اعلام شد افزود: از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون ۱۰ هزار و ۱۶۶ نفر در استان همدان به ویروس کووید ۱۹ مبتلا شده اند.

طاهری بیان کرد: در شبانه روز گذشته ۲۴۶ نفر با علائم مشکوک به کرونا به بیمارستان‌های استان مراجعه کرده اند که ۲۹ نفر در بخش عادی و ۱۶ نفر در بخش ICU بستری شده اند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی همدان از جان باختن ۴ بیمار کرونایی در شبانه روز گذشته هم خبر داد و اظهار داشت: تاکنون هزار و ۴۷۸ بیمار کرونایی در استان جان باخته اند و هم اکنون ۴۰ بیمار کووید ۱۹ در بیمارستان‌های استان با شرایط حالی وخیم بستری هستند.

طاهری ادامه داد: از ابتدای شیوع بیماری کرونا ۳۶۶ نفر در اسدآباد، ۵۸۲ نفر در بهار، ۶۴۰ نفر در تویسرکان، ۴۲۶ نفر در رزن، ۱۹۲ نفر در درگزین، ۱۷۷ نفر در فامنین، ۶۴۸ نفر در کبودراهنگ، هزار و ۸۸۰ نفر در ملایر، هزار و ۱۲۳ نفر در نهاوند و ۳ هزار و ۸۵۵ نفر در همدان به این ویروس مبتلا و در بیمارستان‌های استان بستری شده اند.

او اضافه کرد: ۲۷۳ غیر هم استانی هم برای ابتلا به کرونا ویروس تاکنون در بیمارستان‌های استان بستری شده اند.

انتهای پیام/ا

دیدگاه شما