تازه های سایت

کد مطلب: 44927
12. بهمن 1399 - 8:49
حمیدرضا درویشی گفت: تیم خانه بسکتبال بانوان نهاوند با ۳ برد در در صدر جدول لیگ دسته دوم بسکتبال کشور ایستاد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، حمیدرضا درویشی، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نهاوند در گفت و گو با خبرنگاران گفت: تیم بانوان بسکتبالیست نهاوند در رقابت های کشوری خوش درخشیده است و رقبا را با شکست مواجه می کند.

 

وی اظهار داشت: بانوان بسکتبالیست نهاوند در سومین دیدار خود نیز در رقابت های لیگ دسته سوم کشور موفق به شکست حریف شدند و در صدر جدول ایستادند.

درویشی افزود: تیم خانه بسکتبال نهاوند با ۳برد در گروه ج مسابقات لیگ دسته دوم بسکتبال بانوان کشور که با حضور ۴ تیم برگزار می شود صدرنشین است.

رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند اظهار داشت: در این گروه خانه بسکتبال نهاوند، بسکتبال نامی نو اصفهان، شیل آوران گلستان و آینده سازان اراک به میزبانی شهرستان گرگان در دور رفت با یکدیگر رقابت کردند.

وی گفت: تیم خانه بسکتبال نهاوند در اولین بازی خود با نتیجه ۸۰ بر ۴۰ تیم قدرتمند نامی نو اصفهان را شکست داد و در دومین بازی با نتیجه ۸۱ بر ۴۱ تیم آینده سازان اراک را در هم کوبید و در سومین بازی خود برابر شیل آوران گرگان با نتیجه ۶۳ بر ۲۹ به پیروزی دست یافت.

رئیس اداره ورزش و جوانان ادامه داد: دور برگشت این مسابقات به میزبانی شهرستان نهاوند در مجموعه ورزشی علیمرادیان در تاریخ ۲۳، ۲۴ و ۲۵ بهمن ماه سال جاری برگزار می شود.

وی در پایان گفت: برای میزبانی از این مسابقات برنامه ریزی کرده و آمادگی داریم و امیدواریم با موفقیت تیم بانوان نهاوند همراه شود.

انتهای پیام/س

دیدگاه شما