تازه های سایت

کد مطلب: 44926
12. بهمن 1399 - 8:47
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت:با شناسایی ۱۵ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته، مجموع موارد مثبت بستری از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون در استان به ۱۰ هزار و ۱۶۴ نفر رسیده است.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، محمد طاهری سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان اظهارکرد:همچنین با فوت ۲ نفر دیگر از مبتلایان قطعی کووید ۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته، شمار متوفیان کرونا در این استان نیز به یک هزار و ۴۷۵ نفر رسید.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی همدان بیان کرد: تعداد مراجعان سرپایی به اورژانس بیمارستان‌های استان همدان روند افزایشی داشته و در ۲۴ ساعت گذشته مراجعان به بیمارستان‌ها با علائم تنفسی مشکوک به کرونا ۳۰۶ مورد بود که از این تعداد ۴۴ نفر در بخش عادی بستری شدند.

طاهری گفت: وضعیت جسمی ۳۴ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان های استان وخیم گزارش شده است.

او درباره آخرین وضعیت بیماران کرونایی در شهرستان‌های استان همدان نیز گفت: شمار بیماران کرونایی بستری (از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون) در بیمارستان‌های اسدآباد ۳۶۶، بهار ۵۸۱، تویسرکان ۶۴۰، رزن ۴۳۰، درگزین ۱۹۲، فامنین ۱۷۷ و کبودراهنگ ۶۴۸ نفر بوده است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان افزود: همچنین یک هزار و ۸۸۰ نفر در ملایر، یک هزار و ۱۲۳ نفر در نهاوند و سه هزار و ۸۵۴ نفر نیز در شهرستان همدان به این ویروس مبتلا و بستری شده اند.

طاهری یادآور شد:از مجموع ۱۰ شهرستان استان همدان، پنج شهرستان همدان، فامنین، اسدآباد، بهار و ملایر در وضعیت آبی و مابقی در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما