تازه های سایت

کد مطلب: 44925
12. بهمن 1399 - 1:43
رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی نهاوند خبر داد
رژه موتورسواران نهاوند به مناسبت آغاز دهه فجر
مجید پرویزی گفت: به مناسبت آغاز چهل و دومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در آغازین روز دهه فجر رژه موتورسواران نهاوند در سطح شهر اجرا می شود.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، مجید پرویزی در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: به پاس گرامیداشت دهه مبارک فجر رژه موتور سواران در نهاوند اجرا و این ایام گرامی داشته می شود.

وی اظهار داشت: روز یکشنبه ۱۲ بهمن ماه همزمان با سالروز ورود تاریخی امام خمینی (ره) به کشور و آغاز دهه مبارک فجر این برنامه در سطح شهرستان اجرا می شود.

پرویزی افزود: این رژه موتوری با حضور جوانان و با همکاری هیئت موتورسواری نهاوند و اداره ورزش و جوانان برگزار می شود.

رئیس هئیت موتورسواری و اتومبیلرانی نهاوند اظهار داشت: شرکت در این برنامه برای عموم آزاد است و قرار است ده‌ ها موتور سوار با در دست داشتن پرچم‌های سه رنگ کشورمان بار دیگر با آرمان‌های امام(ره) و انقلاب اسلامی تجدید بیعت کنند.

وی همچنین از احداث پیست موتور سواری در بام نهاوند خبر داد و گفت: در صورت موافقت اعضای شورای شهر نهاوند قصد داریم در بام نهاوند پیشرفته ترین پیست موتورسواری استان همدان را احداث کنیم.

پرویزی افزود: شهرستان نهاوند علاقمندان زیادی به رشته موتور سواری دارد که نیاز است با ایجاد زیر ساختهای این رشته ورزشی از این ورزش پرطرفدار در شهرستان حمایت کنیم.

دیدگاه شما