تازه های سایت

کد مطلب: 44902
10. بهمن 1399 - 0:54
نماینده نهاوند در مجلس گفت: با توجه به مطالبه مردم منطقه، محور نهاوند به کنگاور با تامین اعتبار توسط بانک سپه تعریض و ساماندهی می شود.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، علیرضا شهبازی نماینده نهاوند در مجلس از دیدار با مدیر عامل بانک سپه خبر داد و گفت: با توجه به خواسته به حق مردم محترم بخش خزل و  اهمیت محور نهاوند به کنگاور به عنوان جاده ای حیاتی و مهم پیگیری هایی برای تامین اعتبار این طرح انجام شد.

 وی اظهار داشت: در دیدار با دکتر چغازردی مدیر عامل و اعضای هیئت مدیره بانک سپه ضمن اشاره به ظرفیت‌های موجود بانک سپه در این خصوص، شرایط استفاده از امتیازات ماده ۵۶ مورد بررسی قرار گرفت تا ساماندهی این طرح توسط بانک سپه تامین اعتبار شود.

شهبازی افزود: در این جلسه با نظر موافق مدیر عامل بانک سپه مقرر شد هرچه سریعتر اقدامات لازم در  خصوص تامین اعتبار این طرح صورت پذیرد.

وی ادامه داد: همچنین با رایزنی صورت گرفته و مباحث مطرح شده در جلسه، بانک سپه آمادگی خود را جهت تأمین اعتبار پروژه های اشتغال زایی شهرستان اعلام کرد که با معرفی طرح ها به این بانک با لحاظ اولویت، اعطای تسهیلات در دستور کار قرار گیرد.

مجوز فعالیت پتروشیمی نهاوند صادر شد

نماینده نهاوند در مجلس در بخش دیگری از سخنانش گفت: مجتمع پتروشیمی نهاوند با دستور وزیر نفت مجوز گرفت تا به زودی عملیات اجرایی آن شروع به کار کند.

وی افزود: در آستانه ی چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، موافقت با احداث پتروشیمی پلی پروپیلن غرب کشور در نهاوند خبری خوش برای همشهریان است.

شهبازی اظهار داشت: با پیگیری های انجام شده و پیرو قول داده شده مجوز احداث پتروشیمی و تأمین خوراک آن به صورت ویژه صادر شد.

وی گفت: با راه اندازی این واحد عظیم صنعتی قدمی بزرگ در حوزه ی اشتغال و اقتصاد نهاوند برداشته می شود و علاوه بر ایجاد تحرک در صنایع پایین دستی، به صورت مستقیم ۱۵۰ نفر اشتغال ایجاد خواهد شد.

 پلی پروپیلن از محصولات با تکنولوژی بالا در حوزه ی پتروشیمی است که کاربرد وسیعی در صنایع مختلف منجمله؛ خودرو، نساجی، صنایع غذایی، الیاف مصنوعی و پلاستیکی، تجهیزات پزشکی، صنایع هوافضا و.... دارد.

مصرف روز افزون پلی پروپیلن در دنیا اهمیت تولید آن را دو چندان کرده است و از آنجایی که به عنوان یک محصول مهم و با ارزش افزوده ی بالا می باشد و عموما جز محصولات با مشتری بالا است؛ اهمیت اجرای این طرح را بیشتر مشخص می کند.

دیدگاه شما