تازه های سایت

کد مطلب: 44882
8. بهمن 1399 - 7:54
برای خدمت رسانی بهتر به همشهریان هر دو بیمارستان شهید قدوسی و آیت الله علیمرادیان شهرستان نهاوند به دستگاه سی تی اسکن مجهز شدند.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، سیامک دانشور در گفت و گو با خبرنگاران گفت: با پیگیری همه مسئولان استانی و شهرستانی بعد از بیمارستان آیت الله علیمرادیان که دارای دستگاه سی تی اسکن بود بیمارستان شهید قدوسی این شهرستان نیز به این دستگاه مجهز شد.

وی اظهار داشت: با نصب این دستگاه در بیمارستان شهید قدوسی خدمات رسانی به همشهریان نهاوندی در هر دو بیمارستان تداوم می یابد.

دانشور به دیگر تحهیزات نصب شده در مراکز بیمارستانی نهاوند اشاره کرد و افزود: چند هفته پیش بیمارستان آیت الله علیمرادیان نهاوند به دستگاه اکسیژن ساز مجهز شده است.

وی ادامه داد: در روزهای اخیر یک دستگاه اکسیژن ساز نیز برای بیمارستان شهید قدوسی وارد نهاوند شد و به زودی وارد مدار می شود.

رئیس شبکه بهداشت و درمان نهاوند گفت: مجموعه پزشکی نهاوند در حال حاضر دارای ۴ دستگاه دیالیز است که حواله ۶ دستگاه دیگر و ۲ دستگاه دیالیز (OR) اخذ و در روزهای آینده به مجموعه بهداشت و درمان شهرستان نهاوند اضافه می شود.

وی اظهار داشت: با توجه به مطالبه شهروندان و پس از پیگیری های فراوان یک پزشک سونوگراف خانم به مجموعه درمانی نهاوند افزوده می شود.

دانشور از آغاز به کار خانم دکتر اسلامی برای این منظور خبر داد و افزود: طی روزهای آینده مطب سونگرافی این پزشک فعالیت خود را آغاز می کند تا دغدغه شهروندان در این خصوص مرتفع شود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما