تازه های سایت

کد مطلب: 44856
7. بهمن 1399 - 9:24
نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی خبر داد:
تخصیص 17 میلیارد ریال اعتبار ویژه تهیه قیر رایگان در شهرستان نهاوند
نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی از تخصیص 17 میلیارد ریال اعتبار ویژه تهیه قیر رایگان در شهرستان نهاوند خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، علیرضا شهبازی با اعلام این خبر اظهار کرد: پیرو جلسات حضوری و پیگیری های صورت گرفته و همچنین درخواست و پیگیری شهرداران محترم شهرستان نهاوند از معاون محترم عمران و توسعه‌ی امور شهری و روستایی و رئیس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور، اعتبار لازم جهت تهیه ی قیر رایگان مورد نیاز شهرداری های نهاوند تامین شد.

وی با بیان اینکه این اعتبار از محل اجرای قانون الحاق یک بند به تبصره ی یک قانون بودجه‌ ی سال ۹۹ تامین شده است، گفت:  از اعتبار تخصیص یافته مبلغ  ۴ میلیارد ۸۷۰ میلیون ریال ویژه شهرداری برزول، ۵ میلیارد و ۷۶۰ میلیون ریال ویژه شهرداری فیروزان و ۶ میلیارد و ۵۵۰ میلیون ریال نیز شهرداری گیان است.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: امیدواریم با پیگیری ها و همراهی مسئولین شهرستان در راستای کاهش فاصله نهاوند با توسعه تلاش کنیم.

وی در ادامه به راه اندازی بانک خون در بیمارستان علیمرادیان نهاوند اشاره کرد و گفت: با توجه به نیاز اساسی شهرستان به پایگاه بانک خون و مشکلات این حوزه و فرآورده های خونی در نهاوند لزوم احداث این پایگاه به عنوان یکی از ضروریات چرخه ی بهداشت و درمان اهمیت دارد.

شهبازی اظهار داشت: در جلسه با دکتر پیمان عشقی مدیر عامل سازمان انتقال خون کشور، احداث و راه اندازی پایگاه بانک خون در بیمارستان علیمرادیان نهاوند در دستور کار قرار گرفت و به زودی با انجام مقدمات کار، این پایگاه راه اندازی خواهد شد.

دیدگاه شما