تازه های سایت

کد مطلب: 4485
22. آبان 1391 - 14:14
"به گزارش سایت گرو "نماینده مردم نهاوند در مجلس گفت: با گذشت 18 سال از ساخت مدرسه ابتدایی روستای ده حیدر، این مدرسه از آب آشامیدنی سالم محروم است که باید به این مشکل رسیدگی شود.

نماینده مردم نهاوند در مجلس گفت: با گذشت 18 سال از ساخت مدرسه ابتدایی روستای ده حیدر، این مدرسه از آب آشامیدنی سالم محروم است که باید به این مشکل رسیدگی شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی سنایی در نشست بررسی مشکلات روستای ده حیدر نهاوند که با حضور اهالی و این روستا در مسجد امام حسین (ع) برگزار شد، گفت:

 

تمام تلاش دولت و مسئولان بعنوان خدمتگزاران مردم، بالا بردن سطح رفاه زندگی و آسایش مردم و برطرف کردن مشکلات و گرفتاری مردم در زمینه های مختلف است.

وی با ابراز تاسف از نبود آب آشامیدنی سالم در مدرسه ای که 18 سال پیش در این روستا ساخته شده، گفت: اینکه مدرسه ابتدایی این روستا بعد از گذشت 18 سال از ساخت آن، از داشتن آب شرب و بهداشتی محروم است مایه تأسف است و این مشکل باید در کوتاهترین زمان ممکن برطرف شود.

وی در مورد نداشتن فضای ورزشی این روستا برای جوانان و دانش آموزان نیز گفت: سیاست دولت در سالهای اخیر با توجه به تعداد زیاد روستاها در کشور بر این مبنا است که اهالی و مردم روستا زمین ورزشی را در اختیار دولت قرار دهند و دولت نسبت به آماده سازی و تجهیز زمین اقدامات مناسب را انجام دهد.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی گفت: با احداث سد گرین، کشاورزان نهاوندی دیگر مشکل کم‌آبی یا بی‌آبی نخواهند داشت و کنترل سیلاب‌ها، تأمین آب شرب و کشاورزی، توسعه شیلات، توسعه کشاورزی، توسعه صنعت و زیرساخت‌های آن و ایجاد اشتغال پایدار در نهاوند از مزایای ساخت این سد خواهد بود.

وی افزود: تمهیدات و برنامه های لازم برای دو روستای ده حیدر و وراینه از توابع بخش مرکزی نهاوند که در نزدیکی این سد قرار دارند در نظر گرفته شده تا به منابع طبیعی، مراتع و باغات و اراضی کشاورزی این روستاها آسیبی نرسد.

دیدگاه شما