تازه های سایت

کد مطلب: 44842
6. بهمن 1399 - 8:51
فرماندار نهاوند گفت: با تبیین دستاورد‌های نظام و دولت در دهه مبارک فجر امیدآفرینی درجامعه محور برنامه‌ها قرار گیرد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، مراد ناصری ,فرماندار نهاوند در جلسه ستاد دهه مبارک فجر شهرستان گفت:همه کارگروه‌ها و اداراتی که طرح هایی برای بهره برداری دارند، تا قبل از ۱۲بهمن برای تبیین دستاوردهای نظام و دولت در چهل و دومین سالگرد انقلاب اسلامی ایران، با اصحاب رسانه شهرستان نشست داشته باشند.

او افزود: دهه فجر هرساله باشکوه بوده و امسال با دهه‌های گذشته متفاوت است، آخرین دهه فجر قرن و آخرین دهه فجر دولت و فرصتی برای بیان دستاوردهای نظام و دولت به مردم شریف و همیشه در صحنه است.

فرماندار بیان کرد: دستگاه‌های اجرایی در دهه فجر عملکرد ادارات و مجموعه ها را به مردم گزارش دهند تا مردم در جریان خدمات قرار گیرند.

ناصری گفت: امیدآفرینی در جامعه در برنامه‌های دهه فجر مورد توجه قرار گیرد و در همه برنامه‌ها شیوه نامه های بهداشتی رعایت شود.

او اظهار داشت: برای برگزاری مراسم روز ۲۲ بهمن امسال با رعایت شیوه نامه های بهداشتی و براساس دستورالعمل ها هماهنگی‌های لازم جهت برگزاری مراسم منجسم‌تر، و بهتر از ۴۱سال گذشته صورت پذیرد.

فرماندار نهاوند افزود: دهه فجر امسال تقارن پیدا کرده با گرامیداشت مقام بانوی دوعالم و هفته زن که باید تمام تلاشمان برای برگزاری مراسمی در شان این بانوی بزرگ انجام دهیم.

انتهای پیام/

دیدگاه شما