تازه های سایت

کد مطلب: 44829
5. بهمن 1399 - 8:47
طرح شهید سلیمانی در راستای مقابله با ویروس کرونا در شهرستان نهاوند با موفقیت در حال اجرا است و نتایج قابل توجهی به دنبال داشته است.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در راستای کنترل و مقابله با بیماری کرونا با همکاری سپاه و بسیج و شبکه بهداشت و درمان صهرستان نهاوند همچنان تداوم دارد.

این طرح از اول آذر ماه شروع شد و ۸۲۰ نفر از بسیجیان شهرستان در این طرح ثبت نام کردند و اموزش های لازم را توسط شبکه بهداشت و درمان دریافت کردند.

محله محور و خانواده محور بودن از ویژگی های این طرح است و در این طرح شهرستان به ۲۰ منطقه تبدیل شد.

بسیجیان در این طرح در راستای مقابله و کنترل بیماری کرونا به همراه مراقبین سلامت با حضور در محله ها و روستاهای شهرستان به بیمار یابی و انجام تست های سریع و مراقبت از افراد کرونایی اقدام می کنند.

توزیع بسته های معیشتی بین خانواده های نیازمند و خانواده های درگیر با این بیماری از جمله دیگر اقدامات بسیجیان و گروه های جهادی در راستای اجرای طرح شهید سلیمانی در نهاوند است.

قرنطینه، مراقبت و کنترل افراد مبتلا و گروه های حساس و شناسایی افراد مشکوک از دیگر اهداف این طرح بود که باعث کاهش ابتلا و مرگ و میر بر اثر کرونا در شهرستان نهاوند شده است و اجرای این طرح همچنان تداوم دارد.

 

 

دیدگاه شما