تازه های سایت

کد مطلب: 44828
5. بهمن 1399 - 8:46
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نهاوند از برگزاری بیش از چهل برنامه فرهنگی و ورزشی به مناسبت گرامیداشت ایام الله دهه فجر در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، حمیدرضا درویشی در گفت و گو با خبرنگاران گفت: برنامه های خوبی از طرف اداره ورزش و جوانان نهاوند برای سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی تدارک دیده شده است.

وی اظهار داشت: بیش از ۴۰ برنامه برای دهه فجر امسال پیش بینی شده است که در حوزه ورزش آقایان و بانوان اجرا می‌شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند افزود: غبار روبی گلزار شهدا، برگزاری مسابقات فوتسال، هندبال بانوان، بدمینتون، طناب زنی، طناب کشی، دارت و دوومیدانی از جمله این مسابقات است.

درویشی گفت: همایش موتور سواری، پیاده روی و انجام بازی های بومی و محلی در سطح شخر و روستاها از دیگر برنامه های این دهه خواهد بود.

وی بیان داشت: همچنین برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی به صورت‌ مجازی در این دهه با توجه به رایط کرونایی پیش بینی شده است.

رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند گفت: دهه فجر فرصت مغتنمی برای آشنایی نسل جوان با آرمان های انقلاب اسلامی است و باید در این مسیر حرکت کنیم.

وی با تاکید بر ورزش کردن برای سالم ماندن اظهار داشت: نسل جوان سالم، آینده سازان میهن اسلامی هستند و دهه فجر فرصتی خوبی برای بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی در عرصه های مختلف به خصوص ورزش است.

درویشی بر برگزاری هرچه باشکوه تر برنامه ها و آئین دهه فجر تاکید کرد و گفت: برنامه های دهه فجر امسال نسبت به سالهای گذشته منسجم تر و در راستای انتقال دستاوردهای مهم انقلاب به نسل جوان برگزار می شود.

دیدگاه شما