تازه های سایت

کد مطلب: 44825
5. بهمن 1399 - 8:39
استاندار همدان گفت: روند کاهشی آمار کرونا در استان همدان متوقف شده است؛ هموطنان نسبت به رعایت پروتکل‌ها جدیت بیشتری داشته باشند.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، سید سعید شاهرخی در ستاد مدیریت کرونا در استان، اظهار داشت: روند کاهشی آمار کرونا در استان که در هفته‌های گذشته وجود داشت متوقف شده و اینک باید مواظب باشیم موج چهارم بیماری را تجربه نکنیم.

وی با تأکید بر اینکه مردم از شرکت در دورهمی‌ها و دیگر اجتماعات به شدت دوری کنند تصریح کرد: متأسفانه بیشترین علت ابتلای بیماران به کرونا مربوط به حضور در دورهمی‌های خانوادگی و تجمعات است.

استاندار همدان با بیان اینکه  بر اساس اعلام ستاد ملی، همدان، فامنین، بهار و اسدآباد در وضعیت آبی قرار دارند، گفت: تویسرکان، رزن، درگزین، کبودرآهنگ، ملایر، نهاوند و سایر نقاط استان نیز در وضعیت زرد قرار دارند.

شاهرخی با بیان اینکه 11 ماه است که روزهای شنبه، جلسه ستاد مقابله با کرونا در سطح ملی و استانی، برای کنترل روند گسترش کرونا برگزار می‌شود اظهار داشت: مردم و همه دستگاه‌های اجرایی باید برای پیشگیری از بروز پیک جدید بیماری با ما همکاری کنند.

وی با تأکید بر اعمال پروتکل‌های بهداشتی، تصریح کرد: استفاده از ماسک و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی در شرایط فعلی ضروری است. همه اقشار مختلف نیز باید اجرای پروتکل‌ها را رعایت کنند تا روند گسترش تحت کنترل باشد.

استاندار همدان افزود: با کسانی که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکنند برخورد قانونی می‌شود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما