تازه های سایت

کد مطلب: 44808
3. بهمن 1399 - 14:14

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی مغیثی امام جمعه نهاوند در خطبه های این هفته نماز جمعه نهاوند گفت: انقلاب به جایی رسیده است که قدرت های دنیا به اقتدار جمهوری اسلامی اعتراف می کنند و جرئت تعرض ندارند.

وی اظهار داشت: برای حل مشکلات نباید به غرب اعتماد کرد و باید تحریم ها را خنثی کنیم و باید بدانیم که دشمنان دست از تحریم برنمی دارند.

مغیثی افزود: دشمنان دارو را برای بیماران کشور تحریم کردند ولی می خواهند به ما واکسن دهند که این معلوم است نقشه ای دارند که باید مراقب بود.

وی اظهار داشت: عده ای خودباخته غرب هستند و با وجود دشمنی ها حاضر نیستند دست از غرب بکشند و دلباخته غرب هستند.

امام جمعه نهاوند افزود: چهره واقعی آمریکا در انتخابات اخیر مشخص شد و تقلب، خشونت، آشوب و دو دستگی در این کشور را همه دیدند و این نماد دموکراسی غرب است و امریکا در دنیا رسوا شد.

مغیثی عنوان کرد: دشمن قدرت ما را درک کرده است و می داند در صورت تهدید و تعرض چه بلایی بر سرشان می آید و امروز قدرت ما چندین برابر شده است.

وی با اشاره به رزمایش های ارتش و سپاه در روزهای اخیر گفت: این رزمایش ها پیام دارد برای دوستان و دشمنان و دنیا باید بداند ایران اسلامی عزت و اقتدار دارد و این رزمایش برای این بود تا دشمنان حساب کار دستش بیاید.

دیدگاه شما