تازه های سایت

کد مطلب: 44804
3. بهمن 1399 - 0:29
نماینده نهاوند در مجلس از تحویل یک دستگاه سی تی اسکن مدرن به بیمارستان شهید قدوسی این شهرستان و تداوم تجهیز شبکه بهداشت و درمان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، علیرضا شهبازی گفت: با پیگیری های مستمر و پیرو جلساتی با معاونان وزارت بهداشت و همکاری و همراهی دستگاه های اجرایی بویژه مدیر شبکه ی بهداشت و درمان شهرستان نهاوند تجهیزاتی برای خدمت به مردم نهاوند وارد این شهرستان شده است.

وی اظهار داشت: با توجه به نیاز شهرستان و درخواست های مردم دستگاه سی تی اسکن مدرن شرکت زیمنس به بیمارستان شهید قدوسی است تحویل داده شد.

شهبازی افزود: این دستگاه معتبر ۱۶ اسلایس با حضور مسئولان شبکه بهداشت و درمان تحویل بیمارستان شهید آیت آلله قدوسی جهت خدمت رسانی به همشهریان شد.

نماینده نهاوند در مجلس به دیگر تجهیزات گرفته شده برای این شهرستان اشاره کرد و گفت: تجهیزات و اعتبارات مورد نیاز شهرستان مانند یک دستگاه آمبولانس، یک میلیارد تومان اعتبار (که بزودی در دو قسط مبلغ چهار میلیارد دیگر نیز تخصیص می یابد) دستگاه اکسیژن ساز برای بیمارستان قدوسی، دستگاههای دیالیز مورد نیاز نهاوند وارد شهرستان می شود.

 لازم به ذکر است که دستگاه موجود در بیمارستان علیمرادیان دستگاه با فنآوری قدیمی تر ( دستگاه ۲ اسلایس) می باشد و دستگاهی که تحویل بیمارستان قدوسی شد دستگاه مدرن و بروز ( ۱۶ اسلایس) می باشد.

وی همچنین از تحویل دستگاه اکسیژن ساز مورد نیاز نهاوند به شبکه ی بهداشت و درمان خبر داد.

شهبازی افزود: این دستگاه در ادامه ی تجهیزات و پیگیری های قبلی تحویل نهاوند شد و به زودی سایر تجهیزات مورد نیاز نیز تحویل شهرستان می شود.

دیدگاه شما