تازه های سایت

کد مطلب: 44784
1. بهمن 1399 - 13:23
مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور از واریز مابه‌التفاوت ریالی سهمیه اعتباری سوخت آذر ماه خودروهای حمل و نقل عمومی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، مرتضی ضامنی گفت: مابه‌التفاوت ریالی سهمیه اعتباری سوخت آذر ماه ۶۱۹ هزار خودروی حمل و نقل عمومی با کاربری مختلف از جمله آژانس تاکسی تلفنی (زیر نظر شهرداری‌ها و صنفی)، تاکسی‌های اینترنتی، تاکسی‌های فرودگاهی و ویژه، تاکسی‌های شهرهای بدون جایگاه CNG، تاکسی‌های برون شهری، ناوگان تحت پوشش آرامستان‌ها و پیک موتوری واریز شد.

وی افزود: سهمیه آذر ماه ناوگان اعتباری بالغ بر یک هزار و یکصد و ۱۰ میلیارد ریال است که در ۳۰ دی به حساب رانندگان واریز شده است.

ضامنی درباره نحوه استفاده از این اعتبار بیان کرد: اعتبار فوق در همه کارت‌های بانکی رانندگان شارژ می‌شود و آنها صرفا در زمان سوخت‌گیری می‌توانند از هر یک از کارت‌های بانکی خود، به منظور پرداخت هزینه سوخت در جایگاه استفاده کنند.

مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور گفت: رانندگان برای اطلاع از میزان اعتبار تخصیصی می‌توانند با مراجعه به سامانه ملی اطلاعات سفر «سماس» از میزان اعتبار واریزی به کارت خود در هر ماه و همچنین تاریخچه استفاده از این اعتبار مطلع شوند.

دیدگاه شما