تازه های سایت

کد مطلب: 44716
27. دى 1399 - 9:13

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی مغیثی امام جمعه نهاوند در خطبه های این هفته نماز جمعه نهاوند گفت: محصول فرهنگ انقلاب اسلامی ما سردار سلیمانی است که مورد احترام ملت های مظلوم است و محصول فرهنگ غربی میشود فرد فاسدی مانند ترامپ که به مردم خودش هم رحم نمی کند و منفور جهانیان است.

وی اظهار داشت: در پیشرفت های علمی، دفاعی و موشکی و نفوذ منطقه ای هیچ مذاکره ای نخواهیم کرد و به پیشرفت ها ادامه می دهیم.

مغیثی عنوان کرد: همانطور که رهبر معظم انقلاب در گذشته فرمودند نه جنگ می‌شود نه مذاکره می کنیم چون دشمنان به خوبی از قدرت ما خبر دارند.

وی ادامه داد: ایران اسلامی امروز دارای قدرت منطقه ای است و داعش را با تربیت امثال شهید سلیمانی نابود کرد و امروز ما دارای نفوذ منطقه ای است.

امام جمعه نهاوند گفت: دشمنان از قدرت بازدارندگی ایران اسلامی هراس دارند و نمی توانند قبول کنند که با همه هزینه هایی که در منطقه کردند ولی چیزی به دست نیاوردند و امروز محور مقاومت دست برتر را در منطقه دارند.

وی با اشاره به سالروز فرار شاه خائن اظهار داشت: در زمان طاغوت کشور وابسته بود و به برکت انقلاب اسلامی کشور در زمینه های مختلف پیشرفت کرده است و مورد حیرت جهانیان شده است.

مغیثی با اشاره به حمله مردم به کنگره امریکا گفت: این روزها شاهد دموکراسی دروغین غرب هستیم و می بینیم چه بلایی سر مردم خودشان آوردند و آبروی خودشان رفت و در دنیا رسوا شدند.

دیدگاه شما