تازه های سایت

کد مطلب: 44715
26. دى 1399 - 0:56
فرمانده نیروی انتظامی نهاوند گفت: در ۷۲ ساعت گذشته با تلاش پلیس شهرستان بیش از ۱۰۶ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف و متهمان به مراجع قضایی معرفی شدند.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، سرهنگ احمد ساکی در گفت‌وگو با خبرنگار ما گفت: برخورد با توزیع و فروش مواد مخدر در دستور کار پلیس شهرستان و از اولویت‌های این نیرو است.

وی اظهار داشت: در ۷۲ ساعت گذشته توسط پلیس شهرستان نهاوند در راستای مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر طرح‌ها و مأموریت‌های مختلفی اجراشده است و چندین نفر دستگیرشده‌اند.

ساکی افزود: مأموران انتظامی، پلیس اطلاعات و پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان موفق شدند با همکاری یکدیگر با اجرای چند طرح پاک‌سازی و چند عملیات در مناطق آلوده و محورهای مواصلاتی شهرستان بیش از ۱۰۶ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف کنند.

فرمانده انتظامی نهاوند گفت: ۱۰۱ کیلوگرم از این مواد مخدر مکشوفه از نوع تریاک بود که در تعقیب و مراقبت از یک دستگاه سواری پژو کشف و دو متهم هم دستگیر شدند.

وی ادامه داد: متهمان این عملیات و اجرای طرح در مناطق آلوده برای طی مراحل قانونی با تشکیل پرونده به مرجع قضایی تحویل داده شدند.

ساکی بیان داشت: از ابتدای سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل در بحث کشف انواع مواد مخدر با تلاش مأموران افزایش حدود ۳۰ درصدی را در شهرستان داشتیم.

وی افزود: از ابتدای سال با توجه به اجرای طرح‌های روزانه، ماهانه و هفتگی موفق شدیم چندین باند فروش و توزیع مواد مخدر را شناسایی و منهدم کنیم.

فرمانده نیروی انتظامی نهاوند گفت: نقش مردم در مبارزه با این پدیده شوم مهم است و از همشهریان درخواست داریم هرگونه موارد مشکوک را به پلیس ۱۱۰ گزارش دهند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما