تازه های سایت

کد مطلب: 44686
24. دى 1399 - 8:46
دادستان انقلاب و عمومی نهاوند برای رفع نواقص و اصلاح جاده های پر خطر نهاوند یک ماه مهلت داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی گرو، با توجه به نارضایتی و شکایات متعدد مردم از وضعیت جاده های فرعی و اصلی نهاوند عباس آزاد بخت دادستان نهاوند به همراه خزایی مدیر ستاد پیشگیری از جرم دادگستری، صفدری رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای،  سلگی رئیس اداره راه و شهر سازی و سرگرد گمار رئیس پلیس راه نهاوند از جاده های مواصلاتی نهاوند بازدید کرد.

حسب دستور دادستان نهاوند پس از بازدید و بررسی نقایص و کمبودهای جاده های ذکر شده، در محل صورت جلسه ای تنظیم و موارد ذیل با امضا حاضرین مصوب شد.

مقرر گردید، اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای نهاوند نسبت به خط کشی جاده های ذکر شده پس از هماهنگی با مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اقدام کند.

معین شد،اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای نهاوند، طی یک ماه از تاریخ سه شنبه ۲۳ دی ماه سال جاری نسبت به نصب تابلو و علائم هشدار و خطر در محورهای مذکور اقدام و همچنین در خصـوص جمع آوری سرعت گیرهای غیر مجاز و غیر قانونی با نظر کارشناسی پلیس راه و رنگ آمیزی سرعت گیرهای مجاز در محورهای ذکر شده و داخل حریم روستاهای جهان آباد و کوهانی به نحوی که در شب قابل رویت رانندگان باشد، اقدام شود.

 در خصوص جاده ی نهاوند- نورآباد نرسیده به سراب گاماسیاب مصوب گردید که ظرف یکماه آینده نسبت به رفع نقایص از قبیل خط کشی و نصب تابلو و علائم هشدار و خطر نسبت ترمیم روکش آسفالت نیز اقدام گردد، در غیر این صورت برابر قانون و مقررات برخورد شود.

دیدگاه شما