تازه های سایت

کد مطلب: 44655
22. دى 1399 - 8:42
طی ۲۴ ساعت گذشته در منطقه تحت پوشش این دانشگاه ۹ بیمار جدید مبتلا به کرونا ویروس بستری شده‌اند و دو مورد فوتی در این بازه زمانی در مراکز درمانی استان همدان رخ داده است.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، محمد طاهری در خصوص آخرین آمار کلی ابتلای کرونا در استان همدان در ۲۴ ساعت منتهی به صبح امروز _ یک‌شنبه ۲۱ دی ماه_ اظهار کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۹ بیمار جدید قطعی مبتلا به کرونا در استان همدان گزارش شده است.

وی اضافه کرد: از ابتدای شیوع کرونا ویروس تاکنون ۹ هزار و ۸۹۸ نفر در استان همدان به کرونا ویروس مبتلا شدند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان با توضیح اینکه در ۲۴ ساعت گذشته در استان همدان دو نفر از مبتلایان به کرونا جان باختند، خاطرنشان کرد: تعداد فوتی‌های کرونای استان از ابتدای شیوع کرونا ویروس تا کنون به یک هزار و ۴۳۳ نفر رسیده است.

وی در خصوص آخرین وضعیت و آمار مبتلایان به کرونا در شهرستان‌های استان همدان، تصریح کرد: تا کنون آخرین آمار مبتلایان به کرونا ویروس در شهرستان‌های اسدآباد ۳۶۱ نفر، بهار ۵۶۲ نفر، تویسرکان ۶۰۸ نفر، رزن ۳۹۹ نفر، درگزین ۱۷۴ نفر، فامنین ۱۷۲ نفر و کبودر آهنگ ۶۲۶ نفر بوده است.

وی اضافه کرد: همچنین تا کنون در شهرستان ملایر یک هزار و ۸۵۲ نفر، نهاوند یک هزار و ۱۰۵ نفر و همدان سه هزار و ۷۷۱ نفر به کرونا مبتلا شدند و ۲۶۸ مورد مثبت بستری نیز در بیمارستان‌های همدان مربوط به افراد غیربومی است.

طاهری تاکید کرد: به دلیل رعایت افراد و اعمال محدودیت‌ها استان همدان از وضعیت قرمز خارج شده است، اما نباید فراموش کنیم که اگر عادی انگاری شود و دستورالعمل‌های مقابله با شیوع کرونا در استان رعایت نشود، دوباره به وضعیت قبل بازمی‌گردیم.

دیدگاه شما