تازه های سایت

کد مطلب: 44633
20. دى 1399 - 9:46
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس، گفت: به نظرم مشکل عدم گلزنی خط حمله پرسپولیس به زودی حل می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، «مرتضی کرمانی مقدم»درباره تقابل پرسپولیس و استقلال در چارچوب شهرآورد تهران، اظهار داشت: همه می‌دانند که شرایط دربی با تمام مسابقات دیگر فرق می کند. خیلی وقت‌ها شده که تیم ضعیف تر در دربی به پیروزی رسیده است.

وی ادامه داد: پرسپولیس در چند بازی اخیر شرایط خوبی داشته و به قول معروف بد نبوده. فقط در ضربات آخر خوب نیستیم که آن هم به زودی درست می‌شود.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره عملکرد خط حمله این تیم و عدم گلزنی مهاجمانش، گفت: می‌بینید که در هر بازی پرسپولیس به راحتی توپ را به پشت محوطه جریمه حریف می‌برد و فقط نمی‌تواند ضربه آخر را بزند. این را به یاد داشته باشید که پرسپولیس بازیکنانی مثل علی علیپور و مهدی ترابی را از دست داده و عیسی آل کثیر هم که محروم است. اگر بازیکنی مثل علیپور، مهدی طارمی یا آل کثیر باشند پرسپولیس مشکلی ندارد. من قول می‌دهم که مشکل خط حمله پرسپولیس به زودی حل می‌شود.

کرمانی مقدم خاطرنشان کرد: مسئله بعدی این است که حتما نباید مهاجم گل بزند. خیلی خوب است که هافبک‌ها و مدافعان گل می زنند. هرچند در نهایت در نیم‌فصل باید خط حمله پرسپولیس تقویت شود.

وی درباره نگرانی برخی از هواداران پرسپولیس از داوری دربی و اینکه آیا این نگرانی درست است یا خیر؟ اظهار داشت: به نظر من هواداران حق دارند نگران باشند. الان چند بازی است که داوری‌ها به ضرر پرسپولیس و به نفع استقلال است. ضمن اینکه برخی از عمد پرسپولیس را به حاشیه می‌برند تا دیگر اجازه قهرمانی به این تیم ندهند. این در شرایطی است که کل ایران باید به این بچه‌ها افتخار ‌کنند که با سختی و غیرت به فینال آسیا رسیده و کار بزرگی انجام دادند.

پیشکسوت پرسپولیس در پایان گفت: نمی‌دانم دلیل این همه دشمنی با پرسپولیس چیست؟ مگر غیر از این است که در این وضعیت سخت کرونایی، این پرسپولیس بود که شادی و نشاط را به جامعه آورد؟ با وجود تمام این دشمنی‌ها، بچه‌ها و یحیی می‌توانند امسال هم به قهرمانی در لیگ برسند.

 
منبع: ایرنا

دیدگاه شما