تازه های سایت

کد مطلب: 44626
20. دى 1399 - 8:46
نماینده نهاوند در مجلس جهت کمک به راه‌اندازی و تکمیل هرچه سریع‌تر مرکز درمان، صیانت و اشتغال معتادان رهایی یافته از اعتیاد اعلام آمادگی کرد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، علیرضا شهبازی نماینده نهاوند در مجلس به همراه مسئول اردوگاه صیانت از مرکز درمان و ترک اعتیاد معتادان در محل پادگان قدس بازدید کرد

مرکز درمان، صیانت و اشتغال معتادانی که از دام اعتیاد رهایی یافتند باهمت و پیگیری‌های سپاه نهاوند در محل پادگان قدس در حال تکمیل و راه‌اندازی است و نیاز به اعتبار دارد.

 نماینده نهاوند در مجلس ضمن تقدیر از این حرکت ارزشمند که در جهت سلامت جامعه و کمک به معتادین متجاهر است، اعلام آمادگی خود را جهت کمک و راه‌اندازی و تکمیل هرچه سریع‌تر این مرکز اعلام کرد.

در ادامه این بازدید مدیریت این مرکز به بیان مشکلات موجود و مضایق اعتباری ازجمله تخصیص مبلغ یک میلیارد تومان جهت تجهیز مرکز احیای این مجموعه اشاره کرد.

شهبازی پس از شنیدن مشکلات این مرکز که معتادین را پس از ترک اعتیاد با مهارت‌آموزی به آغوش جامعه بازمی‌گرداند، اعلام آمادگی خود را برای رایزنی در جهت تخصیص هرچه سریع‌تر اعتبار مربوطه اعلام کرد.

مرکز صیانت و درمان معتادین در محل پادگان قدس نهاوند دارای بخش‌های مختلف مهارت‌آموزی، ترک اعتیاد، نقاهتگاه، کلاس‌های آموزشی که در صورت تکمیل خدمتی ماندگار در شهرستان خواهد بود.

دیدگاه شما