تازه های سایت

کد مطلب: 44622
19. دى 1399 - 14:20

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی مغیثی، امام جمعه نهاوند در خطبه های این هفته نماز جمعه نهاوند گفت: دشمنی دنیای استکبار با انقلاب اسلامی تمام شدنی نیست و آنها با اصل انقلاب مشکل دارند.

وی اظهار داشت: دشمنان قسم خورده کشور همواره در پی ضربه زدن به کشور هستند یا تحریم کردند یا جنگ به راه انداخته اند و یا با فتنه ها و توطئه ها و تشکیل داعش در پی نابودی انقلاب اسلامی بودند ولی با استقامت و مقاومت مردم همواره دشمنان ناامید شدند.

مغیثی با اشاره به سالروز قیام تاریخی مردم قم در ۱۹ دی گفت: این حرکت که من خودم هم در آن روز در قم بودم نقطه عطفی در تاریخ مبارزات انقلاب شد و بعد از به شهادت رسیدن تعدادی در این روز در چهلم شهدا در شهرهای دیگر مبارزات شدت گرفت و سرانجام به سقوط رژیم ستم شاهی منجر شد.

وی اظهار داشت: امروز دشمنان از هر راهی درصدد هستند تا نقشه های خود را در کشور اجرا کنند و می‌خواهند قدرت بازدارندگی ما را از بین ببرند بنابراین باید هوشیار باشیم.

امام جمعه نهاوند در بخش دیگری از خطبه ها با اشاره به حوادث اخیر در آمریکا گفت: این حوادث نمونه ای از دموکراسی در کشورهای غربی بود و ادعای دروغ دفاع از حقوق بشر آنها را بیشتر نمایان کرد و آنها را در دنیا رسوا کرد.

مغیثی اظهار داشت: علی رغم همه مشکلات کشور پیشرفت های زیادی داشته است که به این دلیل ما را تحریم می کنند در صورتی که همه باید بدانند اگر ما قدرت دفاعی و علمی نداشته باشیم دشمنان ما را راحت نمی گذارند.

وی در ادامه به نقشه های دشمنان و عوامل آنها مانند فتنه ۸۸ اشاره کرد و گفت: فتنه ۸۸ از هنرنمایی های جبهه اصلاحات بود و کشور را دچار مشکل دارد.

امام جمعه نهاوند افزود: نماینده فعلی نهاوند اصلاح طلب نیست و حتی اقای سنایی نماینده اسبق هم اصلاح طلب نبود و در همین تریبون بر ضد فتنه گران موضع گرفت و من حرف هایی که می‌گویند نماینده اصلاح طلب است را قبول ندارم.

وی افزود: جریان اصلاحات مرده است ولی این جریان افراد وقیحی دارد مانند امجد که از فتنه گر و جاسوسی مثل زم حمایت می کند و برخی از عوامل خاموش آنها برخی مواقع ابراز وجود می کنند.

مغیثی گفت: حوادث اخیر آبروی آمریکا را برد و کسی برای انها ارزشی قایل نیست امیدوارم غرب گراها داخلی و کسانی که قبل آمال آنها آمریکا است هم به این نتیجه برسند.

دیدگاه شما